Chat-palvelun saavutettavuusseloste

Suomen laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta velvoittaa pankin rakentamaan verkko- ja mobiilipalvelunsa niin, että mahdollisimman monet voivat käyttää niitä.

Saavutettavuusselosteissamme kerromme palveluidemme saavutettavuuden tasosta. Selosteissa viittaamme kansainväliseen WCAG 2.1 -savutettavuusstandardiin ja sen A- ja AA-tasojen saavutettavuusvaatimuksiin. A- ja AA-tasot ovat saavutettavuuslain vähimmäisvaatimukset.


Saavutettavuusanalyysin tulos

Ikoni: i-kirjain ympyrässä.

Saavutettavuusseloste on laadittu 16.3.2023.

Chat-palvelu täyttää saavutettavuusvaatimukset suurimmaksi osaksi.

Chat-palvelun päivittäminen saavutettavuusdirektiivin mukaiseksi jatkuu vuoden 2023 aikana.


Navigointi, valikot ja linkit

  • Näkymän suurennus toimii oikein, kun suurennus on maksimissaan 300%.
    1.4.10 Responsiivisuus
    1.4.4 Tekstin koon muuttaminen
  • Linkin avautumista uuteen ikkunaan ei ole merkitty linkkiä lähettäessä. Painikkeen avautumista uuteen ikkunaan ei ole merkitty.
    3.2.1 Kohdistaminen
    3.2.2 Syöte
    3.2.4 Johdonmukainen merkitseminen
    4.1.2 Nimi, rooli, arvo
  • Joissakin painikkeissa ei ole merkkiä siitä, onko kohde valittuna
    4.1.2 Nimi, rooli, arvo

Saavutettavuuspalaute

Mies, jolla on kuulokkeet, mikrofoni ja tietokone.

Jos haluat kommentoida palveluidemme saavutettavuutta, ole hyvä ja lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen saavutettavuuspalaute@handelsbanken.fi. Vastaamme 14 päivän sisällä.

Voit myös lähettää palautteesi täyttämällä saavutettavuuspalautteen lomakkeen.

Jos et ole tyytyväinen vastaukseemme, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon Avautuu uuteen ikkunaan.

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
Puh. 0295 016 000 (vaihde)

Saavutettavuusvaatimukset.fi (Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivusto) Avautuu uuteen ikkunaan