Liitteiden lähettämispalvelun saavutettavuusseloste

Suomen laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta velvoittaa pankin rakentamaan verkko- ja mobiilipalvelunsa niin, että mahdollisimman monet voivat käyttää niitä.

Saavutettavuusselosteissamme kerromme palveluidemme saavutettavuuden tasosta. Selosteissa viittaamme kansainväliseen WCAG 2.1 -savutettavuusstandardiin ja sen A- ja AA-tasojen saavutettavuusvaatimuksiin. A- ja AA-tasot ovat saavutettavuuslain vähimmäisvaatimukset.


Saavutettavuusanalyysin lopputulos

Ikoni: i-kirjain ympyrässä.

Saavutettavuusseloste on laadittu 30.1.2023.

Saavutettavuusanalyysi on Evitecin tekemä. Liitteiden lähettämispalvelu täyttää saavutettavuusvaatimukset suurimmaksi osaksi, lukuun ottamatta pieniä puutteita.

Liitteiden lähettämispalvelun saavutettavuuspuutteiden korjaaminen jatkuu vuoden 2023 aikana.


Navigointi, valikot ja linkit

  • Elementin kohdistus ei näy.
    2.4.7 Näkyvä kohdistus

Kieli ja sisältö 

  • Muutamaan palvelun osaan on jäänyt englanninkielistä sisältöä.
    3.1.2 Osien kieli

Yhteensopivuus

  • Kaikkia virhetekstejä ei lueta ruudunlukijalla ilman kohdistuksen siirtoa.
    4.1.3 Osien kieli

Saavutettavuuspalaute

Mies, jolla on kuulokkeet, mikrofoni ja tietokone.

Jos haluat kommentoida palveluidemme saavutettavuutta, ole hyvä ja lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen saavutettavuuspalaute@handelsbanken.fi. Vastaamme 14 päivän sisällä.

Voit myös lähettää palautteesi täyttämällä saavutettavuuspalautteen lomakkeen.

Jos et ole tyytyväinen vastaukseemme, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon Avautuu uuteen ikkunaan.

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
Puh. 0295 016 000 (vaihde)

Saavutettavuusvaatimukset.fi (Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivusto) Avautuu uuteen ikkunaan