Tuntemistiedot-palvelun (asiakkaantunteminen.handelsbanken.fi) saavutettavuusseloste

Suomen laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta velvoittaa pankin rakentamaan verkko- ja mobiilipalvelunsa niin, että mahdollisimman monet voivat käyttää niitä.

Saavutettavuusselosteissamme kerromme palveluidemme saavutettavuuden tasosta. Selosteissa viittaamme kansainväliseen WCAG 2.1 -savutettavuusstandardiin ja sen A- ja AA-tasojen saavutettavuusvaatimuksiin. A- ja AA-tasot ovat saavutettavuuslain vähimmäisvaatimukset.


Saavutettavuusanalyysin tulos

Ikoni: i-kirjain ympyrässä.

Saavutettavuusseloste on laadittu 19.1.2022.

Saavutettavuusanalyysin tekijä on ReSys. Tuntemistiedot-palvelu täyttää saavutettavuusvaatimukset suurimmaksi osaksi.

Tuntemistiedot-palvelun saavutettavuuspuutteiden korjaaminen jatkuu vuoden 2023 aikana.


Navigointi, valikot ja linkit

  • Syötetty teksti katoaa, jos suurentaa 400 %.
    1.4.10 Responsiivisuus

Kieli ja sisältö

  • Kalenteri ei toimi toimintarajoitteisen apuvälineillä
    1.1.1 Ei-tekstuaalinen sisältö
  • Näytönlukija ei lue kaikkia valittuja vaihtoehtoja.
    Virheilmoituksesta ei tiedä, mihin täytettyyn kenttään virhe liittyy.
    1.3.1. Informaatio ja suhteet

  • Oletusvalintojen värikontrasti ei ole riittävä
    1.4.3 Kontrasti (minimi)

  • Syötetty teksti katoaa, jos suurentaa 400 %.
    1.4.4 Tekstin koon muuttaminen


Saavutettavuuspalaute

Mies, jolla on kuulokkeet, mikrofoni ja tietokone.

Jos haluat kommentoida palveluidemme saavutettavuutta, ole hyvä ja lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen saavutettavuuspalaute@handelsbanken.fi. Vastaamme 14 päivän sisällä.

Voit myös lähettää palautteesi täyttämällä saavutettavuuspalautteen lomakkeen.

Jos et ole tyytyväinen vastaukseemme, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon Avautuu uuteen ikkunaan.

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
Puh. 0295 016 000 (vaihde)

Saavutettavuusvaatimukset.fi (Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivusto) Avautuu uuteen ikkunaan