Verkkomaksun saavutettavuusseloste

Suomen laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta velvoittaa pankin rakentamaan verkko- ja mobiilipalvelunsa niin, että mahdollisimman monet voivat käyttää niitä.

Saavutettavuusselosteissamme kerromme palveluidemme saavutettavuuden tasosta. Selosteissa viittaamme kansainväliseen WCAG 2.1 -savutettavuusstandardiin ja sen A- ja AA-tasojen saavutettavuusvaatimuksiin. A- ja AA-tasot ovat saavutettavuuslain vähimmäisvaatimukset.

Saavutettavuusanalyysin tulos

Ikon: bokstaven i i en cirkel.

Tämä seloste on laadittu 23.8.2020.

Verkkomaksupalveluamme on kesällä 2020 päivitetty vastaamaan saavutettavuusvaatimuksia (WCAG 2.1.). Verkkomaksu on tämän jälkeen saavutettava noudattaen WCAG 2.1 -standardin A- ja AA-tasoja poikkeuksena säädettävä ajoitus.

Ei-saavutettava sisältö

WCAG 2.1, kohta 2.2.1 Säädettävä ajoitus - Verkkomaksuistuntoa ei voi pidentää, koska se on kytköksissä verkkokauppojen istuntoihin. Tähän sovelletaan standardin poikkeusta: Aikaraja on olennainen ja sen pidentäminen mitätöisi toiminnon.


Saavutettavuuspalaute

Mies, jolla on kuulokkeet, mikrofoni ja tietokone.

Jos haluat kommentoida palveluidemme saavutettavuutta, ole hyvä ja lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen saavutettavuuspalaute@handelsbanken.fi. Vastaamme 14 päivän sisällä.

Voit myös lähettää palautteesi täyttämällä saavutettavuuspalautteen lomakkeen.

Jos et ole tyytyväinen vastaukseemme, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon Avautuu uuteen ikkunaan.

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
Puh. 0295 016 000 (vaihde)

Saavutettavuusvaatimukset.fi (Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivusto) Avautuu uuteen ikkunaan