Yritysverkkopankin saavutettavuusseloste

Suomen laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta velvoittaa pankin rakentamaan verkko- ja mobiilipalvelunsa niin, että mahdollisimman monet voivat käyttää niitä.

Saavutettavuusselosteissamme kerromme palveluidemme saavutettavuuden tasosta. Selosteissa viittaamme kansainväliseen WCAG 2.1 -savutettavuusstandardiin ja sen A- ja AA-tasojen saavutettavuusvaatimuksiin. A- ja AA-tasot ovat saavutettavuuslain vähimmäisvaatimukset.


Saavutettavuusanalyysin tulos

Ikoni: i-kirjain ympyrässä.

Saavutettavuusseloste on laadittu 10.11.2020.

Saavutettavuusanalyysi on ulkopuolisen, riippumattoman asiantuntijan tekemä. Yritysverkkopankki täyttää saavutettavuusvaatimukset suurimmaksi osaksi.

Verkkopankin (poislukien sijoituspalvelut) saavutettavuuspuutteiden korjaaminen jatkuu vuoden 2023 aikana.

Sijoituspalvelut

Sijoituspalvelun pdf-raporttien päivittäminen saavutettavuusvaatimusten mukaisesti jatkuu vuoden 2023 aikana.


Saavutettavuusanalyysin havaitut puutteet

Navigointi, valikot ja linkit

  • Palvelusta puuttuu sivuhakemisto. 
    2.4.5 Useita tapoja
  • Sijoituspalvelut eivät ole saavutettavia.

Kieli ja sisältö

  • Pdf-liitteet eivät ole saavutettavia.
    1.3.1 Informaatio ja suhteet
  • Kaikki virheilmoitukset eivät ole saavutettavia. 
    3.3.1 Virheen tunnistaminen

Saavutettavuuspalaute

Mies, jolla on kuulokkeet, mikrofoni ja tietokone.

Jos haluat kommentoida palveluidemme saavutettavuutta, ole hyvä ja lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen saavutettavuuspalaute@handelsbanken.fi. Vastaamme 14 päivän sisällä.

Voit myös lähettää palautteesi täyttämällä saavutettavuuspalautteen lomakkeen.

Jos et ole tyytyväinen vastaukseemme, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon Avautuu uuteen ikkunaan.

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
Puh. 0295 016 000 (vaihde)

Saavutettavuusvaatimukset.fi (Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivusto) Avautuu uuteen ikkunaan