1. Henkilöasiakkaat
  2. /
  3. Mobiili- ja verkkopankki
  4. /
  5. Mobiilipankki
  6. /
  7. Mobiilipankin uudet toiminnot

Uutta mobiilipankissa

Oma etusivu ja uusi navigointi

Näinen seisoo puutarhassa ja näppäilee puhelinta.

Henkilökohtainen etusivu

  • Muokattava etusivu, jolla näkyvät itsevalitut tilit ja kortit
  • Muistutusruutu
  • Pikavalintoja oman mielen mukaan

Uusi navigaatio

Uusi navigaatio on sivun alalaidassa. Navigaatiossa on linkit palveluihin ja päävalikkoon. Alalaidan navigaatio nopeuttaa palveluiden käyttöä.

Miten otan uudet ominaisuudet käyttöön?

  1. Tarkista, että käytössäsi on uusin versio mobiilipankista. 
    Mobiilipankkisovelluksen päivitys
  2. Kun avaat mobiilipankin, näet oletusversion etusivusta. Alavalikon asetuksissa voit muokata etusivun mieleiseksesi. Valitse itse, mitkä tilit ja kortit näkyvät etusivulla. Tilien ja korttien yhteydessä näkyvät saldo ja käyttövara.
  3. Usein käyttämiäsi toimintoja varten voit luoda etusivulle pikavalintoja (nappeja).
  4. Etusivun yläreunassa on kätevä muistutusruutu. Sieltä näet lukematta jääneet viestit, vahvistamattomat laskut ja hylätyt maksut.

Asiakaspalvelu auttaa uusien toimintojen käyttöönotossa  

Asiakaspalvelumme vastaa kaikkiin kysymyksiisi numerosta 010 444 2442, ma-pe klo 8:00-18:30 ja la klo 10:00-16:00. Puhelut maksavat 0,084 euroa/min.

Pidä verkkopankin avainlukukortti lähettyvillä, niin voit tunnistautua palveluun ja saat henkilökohtaista apua.  

Pankkitunnusten ja kortin sulkeminen (24 h)

Soita numeroon +358 20 333