1. Saavutettavuusseloste

Handelsbanken Suomen saavutettavuusseloste

Suomen laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta velvoittaa pankkia rakentamaan verkko- ja mobiilipalveluitaan niin, että mahdollisimman monet voivat käyttää niitä.

Tälle sivulle kokoamme palvelumme saavutettavuusselosteet, joissa kerromme sekä henkilö- että yritysasiakkaiden palveluiden saavutettavuudesta.

Palveluiden saavutettavuusselosteet

Tunnistuspalvelu

Tunnistuspalveluamme on kesällä 2020 päivitetty vastaamaan saavutettavuusvaatimuksia (WCAG 2.1.). Tunnistuspalvelu on tämän jälkeen saavutettava noudattaen WCAG 2.1 -standardin A- ja AA-tasoja.

Tämä seloste on laadittu 23.8.2020.

Verkkomaksu

Verkkomaksupalveluamme on kesällä 2020 päivitetty vastaamaan saavutettavuusvaatimuksia (WCAG 2.1.). Verkkomaksu on tämän jälkeen saavutettava noudattaen WCAG 2.1 -standardin A- ja AA-tasoja poikkeuksena säädettävä ajoitus.

Tämä seloste on laadittu 23.8.2020.

Ei-saavutettava sisältö

WCAG 2.1, kohta 2.2.1 Säädettävä ajoitus - Verkkomaksuistuntoa ei voi pidentää, koska se on kytköksissä verkkokauppojen istuntoihin. Tähän sovelletaan standardin poikkeusta: Aikaraja on olennainen ja sen pidentäminen mitätöisi toiminnon.


Saavutettavuuspalaute

Jos haluat kommentoida palveluimme saavutettavuutta, pyydämme lähettämään sähköpostiviestin osoitteeseen saavutettavuuspalaute@handelsbanken.fi. Vastaamme 14 päivän sisällä.

Jos et ole tyytyväinen vastaukseemme, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoonAvautuu uuteen ikkunaan.

Etelä-Suomen aluehallintovirasto 

Saavutettavuuden valvonnan yksikkö 

Puh. 0295 016 000 (vaihde)

Saavutettavuusvaatimukset.fi (Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivusto)Avautuu uuteen ikkunaan