Mobiilipankki
Mobiilipankki






Mobiilipankissamme hoidat päivittäiset raha-asiat. Tarvitset verkkopankkisopimuksen, jonka voit tehdä omassa konttorissasi. Ensimmäisellä kerralla kirjaudut mobiilipankkiin verkkopankkitunnuksillasi ja valitset itsellesi PIN-koodin. Jatkossa tarvitset vain käyttäjätunnusta ja PIN-koodia.


Mobiilipankissa voit
  • kirjautua sisään käyttäjätunnuksella ja PIN-koodilla

  • tarkistaa tilien saldot ja tuoreimmat tapahtumat etusivulta

  • kopioida tilinumeron, siirtää rahaa ja tehdä maksun valikkoa pyyhkäisemällä

  • tilisiirrot omien tilien välillä ilman vahvistusta

  • käyttää maksupohjia, myös muokata niitä

  • maksaa kuvaamalla laskun viiva- tai QR-koodin

  • katsoa e-laskun tiedot ja hyväksyä sen

  • tarkastella erääntyviä laskuja, credit-korttisi tapahtumia ja lainojasi

  • tarkistaa verkkopalkkasi

  • lähettää suojatun viestin konttorillesi.

Näin aloitat
  • Lataa sovellus (AppStore tai GooglePlay) niihin laitteisiin, joilla käytät mobiilipankkia. Jokaiseen laitteeseen pitää ladata sovellus erikseen.


  • Aktivoi sovellus verkkopankin tunnuksilla (käyttäjätunnus, salasana ja turvaluku).


  • Valitse itsellesi 4-numeroinen PIN-koodi, jota käytät yhdessä käyttjätunnuksen kanssa. Samaa PIN-koodia voi käyttää useammalla laitteella.


  • Sovellusta voi samalla laitteella käyttää useammalla käyttäjätunnuksella.

Puhelinpalvelu auttaa

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä puhelinpalveluumme
  • 010 444 2442
  • ma-pe klo 8.00 - 18.30
Pidä verkkopankin avainlukukorttia lähettyvillä, niin voit tunnistautua palveluun ja saat henkilökohtaista apua.

Puhelut puhelinpalveluun maksavat 0,088 euroa/min.







Hae sovellus
Google Play
(uusi ikkuna)

AppStore/iTunes
(uusi ikkuna)

iPad-tabletissa vaihda ylänavigaation iPad-only -asetuksen tilalle iPhone-only, jotta sovellus löytyisi AppStoresta.

Mobiilipankki ilman sovellusta
Mobiilipankkia on mahdollista käyttää puhelimen selaimessa. Selainversioon kirjaudut verkkopankkitunnuksilla.

m.handelsbanken.fi

Kysymyksiä ja vastauksia

Verkkotunnusten ja kortin sulkeminen
(24 h)
Kotimaassa
020 333
Ulkomailta
+358 20 333

Tallenna numero puhelimeesi.

Sähköisten palveluiden turvallista käyttöä

Verkkopankki


© Svenska Handelsbanken AB (publ)