Lukkiutuneen salasanan avaus


Jos yritysverkkopankin salasana on mennyt lukkoon, voit itse avata sen.


Verkkopankin turvallisuuden takaamiseksi sisäänkirjautumiseen tarvitaan pankin antaman käyttäjätunnuksen ja avaintunnuskortin lisäksi käyttäjän valitsema salasana.

Jos olet näppäillyt salasanasi väärin niin että verkkopankkitunnuksesi ovat menneet lukkoon, voit itse avata tunnukset.

Miten otan avauspalvelun käyttöön?
Avaa verkkopankin nimivalikosta Lukkiutuneiden verkkopankkitunnusten avaus -sivu ja rekisteröi puhelinnumerosi. Sen jälkeen palvelu on käytössäsi.

Miten avauspalvelu toimii?
Jos salasanasi on mennyt lukkoon, verkkopankki tarjoaa avauspalvelua sisäänkirjautumisessa. Saat avauskoodin tekstiviestinä.

Täytä seuraavat kentät:
  • yrityksen asiakastunnus
  • verkkopankin käyttäjätunnus
  • tekstiviestillä tullut koodi
  • turvaluku avaintunnuskortilta
Kun kirjaudut uudestaan verkkopankkiin, anna käyttäjätunnus ja avaintunnuskortin ensimmäinen turvaluku.


Kirjaudu sisään
Henkilöasiakkaan verkkopankki

Yritysverkkopankki



© Svenska Handelsbanken AB (publ)