Pidämme rahasta hyvää huolta, etenkin sinun rahoistasi


Verkkopankissa ja mobiilipankissa päivittäisten pankkiasioiden hoitaminen on helppoa. Jos kuitenkin haluat kysellä ja keskustella taloudestasi ja tuotteistamme, apu löytyy konttorista.
Älä epäröi vaan ota yhteyttä!


Handelsbankenilla tyytyväiset asiakkaat
EPSI Rating -tutkimus on taas selvittänyt pankkiasiakkaiden asiakastyytyväisyyttä. Handelsbankenin asiakkaat antoivat kiitosta asiakkaana olon helppoudesta ja erinomaisesta tavoitettavuudesta.
Valitse siis konttori läheltä kotia, matkan varrelta tai yrityksen toimipaikkakunnalta ja ota yhteyttä! Saat yhteyshenkilön, joka auttaa kaikissa pankkiasioissa.
EPSI Rating 2017: Yritysasiakkaat entistä tyytyväisempiä Handelsbankeniin

Asuntolaina Handelsbankenista
Oletko ensiasunnon ostaja, asunnonvaihtaja vai asuntosijoittaja? Handelsbankenin asuntolaina-asiakkaana saat oman yhteyshenkilön ja juuri sinua varten räätälöidyn lainatarjouksen.
Tutustu hyvän palvelun asuntolainaan

Miksi et käyttäisi mobiilipankkia?
Mobiilipankissa hoidat raha-asioitasi nopeasti ja joustavasti. Lataa appi ja aktivoi se verkkopankkitunnuksillasi. Jatkossa kirjaudut mobiilipankkiin käyttäjätunnuksella ja PIN-koodilla - muuta ei tarvita.
Mobiilipankin ominaisuudet

Ota yhteyttä
Kiinnostaako Handelsbanken sinua? Haluaisitko olla asiakkaana konttorissa, etkä isossa finanssitavaratalossa?
Me tarjoamme lähellä tuotettua, laadukasta pankkipalvelua.
Ota yhteyttä


Kirjaudu sisään
Henkilöasiakkaan verkkopankki

Yritysverkkopankki


Verkkotunnusten ja kortin sulkeminen
(24 h)
Kotimaassa
020 333
Ulkomailta
+358 20 333

Tallenna numero puhelimeesi.


Turvallista pankkiasiointia

Miksi pankki kysyy?

Folksamin vahinkovakuutukset

Muiden pankkien tunnuksilla
Rahastojen merkintä

Seuraa meitä Facebookissa


© Svenska Handelsbanken AB (publ)