Asiakaspalautteet ja -valitukset Suomessa
Asiakaspalautteeseen suhtaudutaan Handelsbankenissa hyvin vakavasti. Asiakkailta tulevien valitusten kautta saamme tärkeätä tietoa asioista, jotka eivät toimi kuten pitäisi. Ne antavat meille mahdollisuuden parantaa toimintaamme.

Ensi kädessä konttorin vastuu
Pankille kaikki asiakaspalaute on hyvää. Toivomme, että osoitat palautteesi ensisijaisesti omalle konttorillesi.

Handelsbankenin toimintatavan mukaan valituksia käsitellään tehokkaasti ja huolellisesti. Sinulla on oikeus saada asiallinen ja paikkansapitävä vastaus. Voit saada vastauksen kirjallisena, jos niin toivot. Sinulla on myös oikeus saada nopea vastaus. Pankki ilmoittaa sinulle, miten valituksen käsittely etenee ja mikä on käsittelyn aikataulu. Jos pankki katsoo, että valitukseesi ei ole aihetta, pankin kuuluu kertoa sinulle syy.

Konttorin päätöksen uudelleen harkitseminen
Jos olet sitä mieltä, että konttorin päätöstä pitäisi harkita uudelleen, ota yhteyttä aluepankkiimme:

Handelsbanken
Asiakaspalautteet
Itämerenkatu 11-13
00180 Helsinki

Voit myös lähettää palautteesi palautelomakkeellamme.

Oletko tyytymätön pankin päätökseen?
Jos olet tyytymätön pankin päätökseen, ota yhteyttä Vakuutus- ja rahoitusneuvontaan tai Kuluttajariitalautakuntaan.

Vakuutus- ja rahoitusneuvonta
Porkkalankatu 1
00180 Helsinki
Puhelin (09) 6850 120
www.fine.fi
(uusi ikkuna)

Kuluttajariitalautakunta
Hämeentie 3
PL 306
00531 Helsinki
Puh. 029 566 5200
kril@oikeus.fi


Tietosuojavastaavan yhteystiedot
Puh. 010 444 2401
tietosuojavastaava@handelsbanken.fi

Postiosoite:
Handelsbanken
Tietosuojavastaava
Itämerenkatu 11-13
00180 Helsinki


Tulosta


© Svenska Handelsbanken AB (publ)
» Henkilötiedot/Personuppgifter