1. Oikea kätesi pankkiasioissa

Oikea kätesi pankkiasioissa - Family Office Banker

Oma yhteyshenkilöltä saat yksilöllistä palvelua ilman jonottamista.
Helena Rantanen Family Office Banker

Helena Rantanen, Family Office Banker, Helsinki-Kamppi

"Olen ollut alalla yli 20 vuotta, ja paljon on tässä ajassa muuttunut. Silti edelleen asiakkaalle tärkeää on henkilökohtainen palvelu - se, että yhteyshenkilö tuntee asiakkaan ja että asiakkaalla on tuttu ihminen, johon hän voi ottaa yhteyttä asiassa kuin asiassa.

On asiakkaiden ansiota, että viihdyn työssäni niin hyvin. Monien kanssa olemme tunteneet yli 10 vuotta. Vuosien varrella perheet kasvavat ja tehdään yrityskauppoja tai sukupolven vaihdoksia. On mukavaa ja arvokasta seurata asiakkaiden elämää muutenkin kuin pankkiasioissa.  

Asiakkainani on paljon asianajajia, hammaslääkäreitä ja pienyrityksiä. Kun asiakkaani ottaa yhteyttä – oli kyse lukkiutuneesta verkkopankista tai sijoituksiin liittyvästä asiasta – asia hoidetaan viipymättä. Riippuu aika paljon asian luonteesta, miten pidämme yhteyttä: pienissä asioissa soitellaan tai viestitellään ja tarpeen mukaan tavataan kasvotusten.

Minulle on tärkeää, että pystyn ratkaisemaan asiakkaani ongelmat nopeasti ja että voin tarjota hänelle ratkaisua, jota hän tarvitsee, vaikka hän ei ehkä itse sitä alun perin osannut ajatellakaan. Haluan huolehtia hänen tarpeistaan kokonaisuutena.

Nykyisten asiakkaideni kautta tulee paljon uusia asiakkaita, minkä koen hienona luottamuksenosoituksena. Se, että asiakkaani uskaltavat vinkata minusta ystävilleen, sukulaisilleen tai omille asiakkailleen, on ihan mielettömän hienoa!"

Joosef Repo Family Office Banker

Joosef Repo, Family Office Banker, Keski-Uusimaa

"Olen ollut rahoitusalalla kohta 15 vuotta. Siitä alkaen kun viisi vuotta sitten tulin Handelsbankeniin olen työskennellyt yritys- ja henkilöasiakkaiden kanssa niin sijoitusten ja yritysrahoituksen parissa kuin henkilöasiakkaiden laina-asioissakin. Family Office Bankerina hoidan laajoja asiakaskokonaisuuksia, joissa yhdistyvät yrittäjän yrityksen, hänen henkilökohtaiset ja hänen perheensä pankkiasiat. 

Asiakkaani arvostavat sitä, että he voivat aina ottaa minuun suoraan yhteyttä: tutun henkilön kanssa asiointi on aina helpompaa, sillä tiedän ja tunnen heidän tilanteensa. Heidän aikaansa säästyy, kun heidän ei tarvitse soittaa eri puolille pankkia, vaan yhteydet asiantuntijoihin hoituvat kauttani.

Työssäni ei ole kahta samanlaista päivää. Asiakkaat, joilla on palveluita laajasti käytössään, tarvitsevat monipuolista asiantuntemusta kokonaisuutensa hallintaan. Yritys- ja henkilöasiakkaalla on erilaisia tarpeita, ja haluan löytää jokaiselle sopivimman ratkaisun. Monipuolisesta kokemuksesta on hyötyä, ja saan koko ajan syventää osaamistani, kun suunnittelemme asiantuntijoiden kanssa asiakkaille sopivia kokonaisuuksia.

Haluan ylittää asiakkaani odotukset ja katsoa hänen tarpeitaan kokonaisuutena. Palkitsevinta on löytää asiakkaalle juuri ne palvelut ja ratkaisut, jotka parhaiten hänen tilanteeseensa sopivat. Tämä on ihmiseltä ihmiselle -bisnestä, oli sitten kyse henkilö- tai yritysasiakkaista - palvelumme perustuu henkilökohtaisuuteen. On mahtavaa, kun nykyiset asiakkaat vinkkaavat meistä eteenpäin. Suositteluista poikii uusia tapaamisia ja asiakkuuksia. Parasta on kuulla asiakkailta, että he ovat todella tyytyväisiä palveluumme."


Ikon kontakt

Family Office Banker palveluksessasi

Helenan ja Joosefin lisäksi sinua palvelee iso joukko Family Office Bankereita Handelsbankenin konttoreissa ympäri Suomen. Etsi lähin konttorisi ja ota yhteyttä - sparraava pankkiirisi räätälöi sinulle ja yrityksellesi tarpeisiinne sopivimmat palvelut.