"Olen ollut alalla yli 20 vuotta, ja paljon on tässä ajassa muuttunut. Silti edelleen asiakkaalle tärkeää on henkilökohtainen palvelu - se, että yhteyshenkilö tuntee asiakkaan ja että asiakkaalla on tuttu ihminen, johon hän voi ottaa yhteyttä asiassa kuin asiassa.
On asiakkaiden ansiota, että viihdyn työssäni niin hyvin. Monien kanssa olemme tunteneet yli 10 vuotta. Vuosien varrella perheet kasvavat ja tehdään yrityskauppoja tai sukupolven vaihdoksia. On mukavaa ja arvokasta seurata asiakkaiden elämää muutenkin kuin pankkiasioissa.
Asiakkainani on paljon asianajajia, hammaslääkäreitä ja pienyrityksiä. Kun asiakkaani ottaa yhteyttä – oli kyse lukkiutuneesta verkkopankista tai sijoituksiin liittyvästä asiasta – asia hoidetaan viipymättä. Riippuu aika paljon asian luonteesta, miten pidämme yhteyttä: pienissä asioissa soitellaan tai viestitellään ja tarpeen mukaan tavataan kasvotusten.
Minulle on tärkeää, että pystyn ratkaisemaan asiakkaani ongelmat nopeasti ja että voin tarjota hänelle ratkaisua, jota hän tarvitsee, vaikka hän ei ehkä itse sitä alun perin osannut ajatellakaan. Haluan huolehtia hänen tarpeistaan kokonaisuutena.
Nykyisten asiakkaideni kautta tulee paljon uusia asiakkaita, minkä koen hienona luottamuksenosoituksena. Se, että asiakkaani uskaltavat vinkata minusta ystävilleen, sukulaisilleen tai omille asiakkailleen, on ihan mielettömän hienoa!"