1. Henkilöasiakkaat
Kultaisia ja sinisiä ilmapalloja Ballonger i guld och blått

Yksilöllinen pankki

Olemme pankki, johon asiakkaat ovat tyytyväisiä. Meillä saat henkilökohtaisen yhteyshenkilön, joka keskittyy sinuun ja tarpeisiisi.

Ikoni: Varas kasvomaskissa.

Verkkohuijauksia taas liikkeellä

Kirjoita osoite selaimen osoitekenttään aina, kun kirjaudut verkkopankkiin tai sellaiseen palveluun, johon tarvitset pankkitunnuksia. Älä käytä kirjautumiseen hakukonetta (esim. Google, Bing), sillä liikkeellä on aidon näköisiä huijaussivuja pankkien ja viranomaisten nimissä.

Liikkeellä on myös huijaussähköpostiviestejä. Huijausviestien ja -sivujen tarkoituksena on saada henkilö siirtymään huijaussivustolle. Älä siis klikkaa viesteissä olevia linkkejä!

Handelsbanken ei milloinkaan lähetä sähköpostia, jossa asiakasta pyydetään vahvistamaan henkilöllisyytensä pankkitunnuksilla tai antamaan korttitiedot. Emme myöskään soita asiakkaalle ja pyydä häntä antamaan verkkopankin salasanoja puhelimessa.


Ajankohtaista

Tekstiviestivahvistuksen käyttö laajenee

Saat jatkossa tekstiviestinä numerokoodin, kun aktivoit Vahvista-sovelluksen. Tekstiviestivahvistus tarvitaan myös verkkopankkiin kirjautumiseen ja maksujen vahvistukseen, kun käytössä on paperinen avaintunnuskortti. 

Rekisteröi verkkopankissa puhelinnumero, johon tekstiviestin saa lähettää!

Miten asetan verkko-ostojen salasanan?

Kortilla maksettavien verkko-ostojen vahvistustapa muuttuu. Tarvitset maksun vahvistamiseen sekä kiinteän salasanan että kertakäyttöisen tunnuksen, jonka saat tekstiviestinä maksuhetkellä.

Vahvista-sovellus helpottaa asiointia

Vahvista-sovellus on näppärämpi vaihtoehto avaintunnuskortille. Kun lataat sovelluksen puhelimeesi, voit vahvistaa maksuja ja tunnistautua.

Vahvista-sovellus

Palvelemme verkkotapaamisissa ja ajanvarauksella

Hymyilevä nainen farkkupaidassa

Elämme toiveikasta aikaa koronapandemian suhteen. Haluamme kuitenkin varmistaa edelleen asiakkaidemme ja henkilökuntamme ehdottoman turvallisuuden.

Siksi toimipisteemme palvelevat asiakkaita pääosin verkkotapaamisissa ja ajanvarauksella. Voit myös ottaa yhteyttä verkkopankin viestitoiminnon kautta tai puhelimitse.

Mikäli asiasi vaatii henkilökohtaista tapaamista konttorissa, varaathan ajan etukäteen.


Uutisia

Viestintäjohtaja Pirjetta Soikkeli.

Handelsbankenin tavoitteena on olla nollapäästöinen pankki vuoteen 2040 mennessä

Lyhyen aikavälin tavoitteena on, että 20% lainoistamme on vihreitä tai vastuullisuuskriteereihin sidottuja vuoteen 2025 mennessä.

Tavoitteena nollapäästöt vuoteen 2040 mennessäAvautuu uuteen ikkunaan
Nuoripari tanssahtelee muuttolaatikoiden keskellä

Mitä kannattaa ottaa huomioon asuntoa ostaessa?

Tiedätkö, mitä myyntihinta ja velaton hinta tarkoittavat? Millaiset ovat lainansaantimahdollisuutesi? Muistathan ottaa huomioon vastikkeet ja korjaustarpeet.

Asiakas maksaa kortilla kahvilassa

Pohjoismaisten pankkien tyytyväisimmät asiakkaat

Handelsbanken Suomen asiakkaat ovat tuoreen EPSI-asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan pohjoismaisten pankkien asiakkaista tyytyväisimpiä.

Asiakkaamme ovat keskimääräistä tyytyväisempiä pankin imagoon sekä palvelun ja tuotteen laatuun. He myös kokevat saavansa vastinetta rahalleen.