1. Henkilöasiakkaat
Joutsenet jään reunalla.

Yksilöllinen pankki

Olemme pankki, johon asiakkaat ovat tyytyväisiä. Meillä saat henkilökohtaisen yhteyshenkilön, joka keskittyy sinuun ja tarpeisiisi.

Palvelut korona-aikana

Avautuva talous - sijoitusilta 19.5. jälkikatsottavissa

Etkö ehtinyt seurata lähetystä - ei mitään hätää. Voit katsoa sen jälkikäteen tästä samasta linkistä:

https://www.mediaserver.fi/live/handelsbankenAvautuu uuteen ikkunaan.

Uusi SijoitusHorisontti

Uusi SijoitusHorisontti on tänään ilmestynyt. Lue vaikka pääirjoitus, joka on varainhoidon johtajan Mike Peltolan kirjoittama. Otsikko on "Täydellisen ajoituksen sietämätön vaikeusAvautuu uuteen ikkunaan".

Uutiskirjeessä on muitakin kiinnostavia artikkeleita, kuten "Korona -nevöfoget" tai artikkeli pitkäjänteisistä ilmastotavoitteista sijoittajan näkökulmasta.

SijoitusHorisontti 4/2020Avautuu uuteen ikkunaan

Tuoreet talouskommentit eri kanavissa

Huijausviestejä Handelsbankenin nimissä

Liikkeellä on aidon näköisiä huijaussähköposteja, joissa pyydetään siirtymään sivustolle, joka on Handelsbankenin verkkosivujen näköinen. Viesteissä viitataan asiakastietojen päivitykseen. On myös huijausviestejä, jotka myyvät tunnuslukulaitteen pankin nimissä.

Handelsbanken ei milloinkaan lähetä sähköpostia, jossa asiakasta pyydetään vahvistamaan henkilöllisyytensä pankkitunnuksilla tai antamaan korttitiedot. Handelsbanken ei myöskään soita asiakkaalle ja pyydä häntä antamaan verkkopankin salasanoja puhelimessa.

Älä avaa linkkiä. Poista viesti. Kalasteluviestin voi lähettää edelleen osoitteeseen phishing_fi@handelsbanken.fi ja sen jälkeen poistaa.

Konttorit palvelevat vain ajanvarauksella

Koronaepidemian takia kaikki Handelsbankenin konttorit palvelevat toistaiseksi vain ajanvarauksella (myös käteispalvelut).

Ota yhteyttä puhelimitse tai sähköisiä kanavia käyttäen. Neuvotteluita voi käydä myös verkkotapaamisena.

Verkkotapaaminen henkilöasiakkaille - hoida pankkiasiat ilman tartuntariskiä 

Fyysisten kontaktien välttäminen on nyt tärkeätä. Verkkotapaamisessa voit keskustella kaikista pankkiasioistasi turvallisesti ja sopia palveluista ja ehdoista.  

Osallistut verkkotapaamiseen verkkopankin kautta, joten yhteys on suojattu. Tapaamisen jälkeen voit allekirjoittaa sopimukset niin ikään verkkopankissa. 

Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi ja sovi verkkotapaaminen.

VerkkotapaaminenAvautuu uuteen ikkunaan

Luottokorttien reklamaatiot ja vakuutukset

Vastaukset muutamiin korona-epidemiaan liittyviin kysymyksiin

Koronaepidemian takia kaikki Handelsbankenin konttorit palvelevat toistaiseksi vain ajanvarauksella (myös käteispalvelut). Otathan yhteyttä puhelimitse tai verkkopankin kautta, jos sinulla on kysyttävää tai mietit omaa taloudellista tilannettasi. Neuvotteluita voi käydä esimerkiksi verkkotapaamisena.


Vahvista-sovellus

Vahvista-sovellus on vaihtoehto avaintunnuskortille. Voit ladata sovelluksen puhelimeesi ja vahvistaa maksuja ja tunnistautua.

Vahvista-sovellus

MobilePay

Tiesitkö, että voit käyttää MobilePaytä kaikilla puhelimilla ja Handelsbankenin kaikilla korteilla? Lataa sovellus ja liitä siihen halutessasi vaikka kaikki Handelsbankenin kortit. Siinä sinulla on nopea ja turvallinen maksutapa - aina käden ulottuvilla.

MobilePay

DIAS - digitaalinen asuntokauppa

Handelsbanken on mukana DIAS-palvelussa. Tee asuntokauppa ajasta ja paikasta riippumatta.


Family Office -palvelut sinulle, yrityksellesi ja perheellesi

Mies sinisissä vaatteissa istuu kannettava sylissä.

Kaikki pankkipalvelut oman yhteyshenkilösi kautta

Yhteyshenkilösi kartoittaa kanssasi kokonaistilanteesi ja auttaa toteuttamaan sinulle parhaat ratkaisut. Tavoitat yhteyshenkilösi suoralla puhelinnumerolla tai voit sopia tapaamisen konttoriin.

Family Office


Pankkipalvelut eri elämäntilanteissa

-

Handelsbanken palvelee sinua henkilökohtaisesti, ja siksi haluamme tavata sinut, kun elämässäsi tapahtuu muutoksia. Pankkipalveluiden tulee olla sovitettu elämäntilanteeseesi.

Handshake

Asiakkaan tunteminen

Handelsbankenille asiakkaan tunteminen ei ole uusi asia. Se on toimintamme ydin. Mitä paremmin me pankkina tunnemme sinut, sitä paremmin voimme tarjota sinulle sopivia ratkaisuja eri elämäntilanteisiin. Myös rahanpesun ja muun talousrikollisuuden vastainen työ edellyttää asiakkaan tuntemista.

Huolehdithan, että tietosi ovat aina ajan tasalla. Omat tietosi voit päivittää verkkopankissa Omat tiedot -osiossa (nimi-linkin takaa).