1. Henkilöasiakkaat
pari takkatulen ääressä.

Yksilöllinen pankki

Olemme pankki, johon asiakkaat ovat tyytyväisiä. Meillä saat henkilökohtaisen yhteyshenkilön, joka keskittyy sinuun ja tarpeisiisi.

Maksujen lisävahvistus

Paperinen tunnustaulukko ei enää riitä maksujen vahvistamiseen. Sen takia olemme ottamassa lisävahvistuksen käyttöön 25.10.2020. Lisävahvistus tehdään tekstiviestinä saadulla numerokoodilla.
Käy verkkopankissa antamassa puhelinnumero, johon tekstiviestin saa lähettää.

Vahvista-sovellus

Vahvista-sovellus on vaihtoehto avaintunnuskortille. Voit ladata sovelluksen puhelimeesi ja vahvistaa maksuja ja tunnistautua.

Vahvista-sovellus

MobilePay

Tiesitkö, että voit käyttää MobilePaytä kaikilla puhelimilla ja Handelsbankenin kaikilla korteilla? Lataa sovellus ja liitä siihen halutessasi vaikka kaikki Handelsbankenin kortit. Siinä sinulla on nopea ja turvallinen maksutapa - aina käden ulottuvilla.

MobilePay

Ikoni: Varas kasvomaskissa.

Meneillä on sekä sijoitushuijauksia että pankkitunnusten kalastelua

Asiakkaitamme  on yritetty huijata sijoitustarjouksilla, joissa sekä sijoituksen välittäjä että sijoituskohde ovat ennestään tuntemattomia. Nämä tarjoukset tehdään sekä puhelimitse että sähköpostitse.

Meneillään on myös pankkitunnusten kalastelua sähköpostitse. Muistathan, että pankki ei koskaan kysy pankkitunnuksiasi.


Konttoreiden aukioloajat ja palvelut koronan aikana

Konttorit palvelevat lähes normaalisti. Tarkista kuitenkin konttorin sivulta, palveleeko konttori ajanvarauksella vai onko konttorilla aukioloajat. Tarkista myös, tarjoaako konttori käteispalveluita ja ovatko ne ajanvarauksella.