1. Henkilöasiakkaat
pari takkatulen ääressä.

Yksilöllinen pankki

Olemme pankki, johon asiakkaat ovat tyytyväisiä. Meillä saat henkilökohtaisen yhteyshenkilön, joka keskittyy sinuun ja tarpeisiisi.

Maksujen lisävahvistus

Paperinen tunnustaulukko ei enää riitä maksujen vahvistamiseen. Lisävahvistus tehdään tekstiviestinä saadulla numerokoodilla.
Käy verkkopankissa antamassa puhelinnumero, johon tekstiviestin saa lähettää.

Vahvista-sovellus

Vahvista-sovellus on vaihtoehto avaintunnuskortille. Voit ladata sovelluksen puhelimeesi ja vahvistaa maksuja ja tunnistautua.

Vahvista-sovellus

Brexit - asutko Isossa-Britanniassa?

Vuodenvaihteessa Iso-Britannia jättää EU:n, ja rajat ylittäviin pankkipalveluihin tulee uudet säännöt.


Ikoni: Varas kasvomaskissa.

Huijaussivuja liikkeellä – älä kirjaudu verkkopankkiin Google-haun kautta

Kun kirjaudut verkkopankkiin, kirjoita osoite selaimen osoitekenttään ja tallenna sivu selaimen kirjanmerkkeihin. Älä käytä kirjautumiseen Google-hakua, sillä liikkeellä on aidon näköisiä huijaussivuja eri pankkien nimissä.

Liikkeellä on myös huijaussähköpostiviestejä. Huijausviestien ja -sivujen tarkoituksena on saada henkilö siirtymään sivustolle, joka on Handelsbankenin verkkosivujen näköinen. 

Handelsbanken ei milloinkaan lähetä sähköpostia, jossa asiakasta pyydetään vahvistamaan henkilöllisyytensä pankkitunnuksilla tai antamaan korttitiedot. Handelsbanken ei myöskään soita asiakkaalle ja pyydä häntä antamaan verkkopankin salasanoja puhelimessa.


Konttorimme ovat siirtyneet kokonaan verkkotapaamisiin

Koronapandemia on jälleen leviämässä ja sen takia konttorimme palvelevat verkkotapaamisten muodossa. Voit myös ottaa yhteyttä verkkopankin kautta tai puhelimitse.

Konttori on sinuun yhteydessä, jos sinulla on fyysinen tapaaminen sovittuna.