1. Henkilöasiakkaat
Ranta, mökki ja tyyni vesi.

Meillä konttori on pankki

Olemme pankki, johon asiakkaat ovat tyytyväisiä. Meillä saat henkilökohtaisen yhteyshenkilön, joka keskittyy sinuun ja tarpeisiisi.
Hae oma konttorisi
Hae

Vahvista-sovellus

Vahvista-sovellus on vaihtoehto avaintunnuskortille. Voit ladata sovelluksen puhelimeesi ja vahvistaa maksuja ja tunnistautua.

Vahvista-sovellus

MobilePay

Tiesitkö, että voit käyttää MobilePaytä kaikilla puhelimilla ja Handelsbankenin kaikilla korteilla? Lataa sovellus ja liitä siihen halutessasi vaikka kaikki Handelsbankenin kortit. Siinä sinulla on nopea ja turvallinen maksutapa - aina käden ulottuvilla.

MobilePay

Rahastosäästäminen mobiilipankissa 

Rahastoihin säästäminen on helppoa ja mobiilipankissa se sujuu vieläkin helpommin.

Mobiilipankki

Handshake

Asiakkaan tunteminen

Handelsbankenille asiakkaan tunteminen ei ole uusi asia. Se on toimintamme ydin. Mitä paremmin me pankkina tunnemme sinut, sitä paremmin kykenemme tarjoamaan sinulle sopivia ratkaisuja eri elämäntilanteisiisi. Myös rahanpesun ja muun talousrikollisuuden vastainen työ edellyttää sitä.

Huolehdithan, että tietosi ovat aina ajantasalla. Omat tietosi voit päivittää verkkopankissa Omat tiedot -osiossa (nimi-linkin takaa).



Pankkipalvelut eri elämäntilanteissa

-

Handelsbanken palvelee sinua henkilökohtaisesti, ja siksi haluamme tavata sinut, kun elämässäsi tapahtuu muutoksia. Pankkipalveluiden tulee olla sovitettu elämäntilanteeseesi.

Kaksi naista tutkivat tietokoneen näyttöä.

Voit merkitä rahastoja myös kaikkien muiden pankkien verkkopankkitunnuksilla

Tarjoamme helppokäyttöisen rahastopalvelun, jossa voit merkitä Handelsbankenin rahasto-osuuksia, jos sinulla on arvo-osuustili ja Nordea Pankin, Danske Bankin, Osuuspankin, Tapiolan tai Aktia Pankin verkkopankkitunnukset.

Merkitse Handelsbankenin rahastojaAvautuu uuteen ikkunaan