1. Henkilöasiakkaat
Kanervia ja krysanteemeja

Yksilöllinen pankki

Olemme pankki, johon asiakkaat ovat tyytyväisiä. Meillä saat henkilökohtaisen yhteyshenkilön, joka keskittyy sinuun ja tarpeisiisi.
Hae oma konttorisi
Hae

Vahvista-sovellus

Vahvista-sovellus on vaihtoehto avaintunnuskortille. Voit ladata sovelluksen puhelimeesi ja vahvistaa maksuja ja tunnistautua.

Vahvista-sovellus

MobilePay

Tiesitkö, että voit käyttää MobilePaytä kaikilla puhelimilla ja Handelsbankenin kaikilla korteilla? Lataa sovellus ja liitä siihen halutessasi vaikka kaikki Handelsbankenin kortit. Siinä sinulla on nopea ja turvallinen maksutapa - aina käden ulottuvilla.

MobilePay

Rahastosäästäminen mobiilipankissa 

Rahastoihin säästäminen on helppoa ja mobiilipankissa se sujuu vieläkin helpommin.

Mobiilipankki

Handshake

Asiakkaan tunteminen

Handelsbankenille asiakkaan tunteminen ei ole uusi asia. Se on toimintamme ydin. Mitä paremmin me pankkina tunnemme sinut, sitä paremmin voimme tarjota sinulle sopivia ratkaisuja eri elämäntilanteisiin. Myös rahanpesun ja muun talousrikollisuuden vastainen työ edellyttää asiakkaan tuntemista.

Huolehdithan, että tietosi ovat aina ajan tasalla. Omat tietosi voit päivittää verkkopankissa Omat tiedot -osiossa (nimi-linkin takaa).



Pankkipalvelut eri elämäntilanteissa

-

Handelsbanken palvelee sinua henkilökohtaisesti, ja siksi haluamme tavata sinut, kun elämässäsi tapahtuu muutoksia. Pankkipalveluiden tulee olla sovitettu elämäntilanteeseesi.