1. Henkilöasiakkaat

Yksilöllinen pankki

Olemme pankki, johon asiakkaat ovat tyytyväisiä. Meillä saat henkilökohtaisen yhteyshenkilön, joka keskittyy sinuun ja tarpeisiisi.

Palvelumme jatkuvat ennallaan

Handelsbankens logo

Asiakassuhteesi jatkuu normaalisti

Handelsbanken käynnisti 19.10. prosessin Suomen liiketoimintojen myymiseksi.  

Handelsbankenin liiketoiminta Suomessa jatkuu toistaiseksi normaalisti. Liiketoimintojen myynnin käynnistyminen ei vaikuta asiakkaisiin, vaan huolehdimme asiantuntevasta palvelusta ja erinomaisesta saavutettavuudesta koko prosessin ajan.

Mitkä ovat vaikutukset asiakkaisiin?
Lue lehdistötiedotteemmeAvautuu uuteen ikkunaan

Ajankohtaista

Tekstiviestivahvistuksen käyttö laajenee

Saat jatkossa tekstiviestinä numerokoodin, kun aktivoit Vahvista-sovelluksen. Tekstiviestivahvistus tarvitaan myös verkkopankkiin kirjautumiseen ja maksujen vahvistukseen, kun käytössä on paperinen avaintunnuskortti. 

Rekisteröi verkkopankissa puhelinnumero, johon tekstiviestin saa lähettää!

Vahvista-sovellus helpottaa asiointia

Vahvista-sovellus on näppärämpi vaihtoehto avaintunnuskortille. Kun lataat sovelluksen puhelimeesi, voit vahvistaa maksuja ja tunnistautua.

Vahvista-sovellus

Miten asetan verkko-ostojen salasanan?

Kortilla maksettavien verkko-ostojen vahvistustapa muuttuu. Tarvitset maksun vahvistamiseen sekä kiinteän salasanan että kertakäyttöisen tunnuksen, jonka saat tekstiviestinä maksuhetkellä.


Uutisia

Kerrostaloja Helsingissä

Asuntomarkkinoiden hyvä vire jatkuu

Asuntokaupan kiivain vauhti tasaantuu, ennakoi uusi asuntomarkkinakatsauksemme.

”Vire säilyy kuitenkin myönteisenä ensi vuonnakin”, arvioi pääekonomisti Timo Hirvonen. 

Lue lisää katsauksesta (pdf 1,7 MB)
Nuoripari tanssahtelee muuttolaatikoiden keskellä

Mitä kannattaa ottaa huomioon asuntoa ostaessa?

Tiedätkö, mitä myyntihinta ja velaton hinta tarkoittavat? Millaiset ovat lainansaantimahdollisuutesi? Muistathan ottaa huomioon vastikkeet ja korjaustarpeet.

Asiakas maksaa kortilla kahvilassa

Pohjoismaisten pankkien tyytyväisimmät asiakkaat

Handelsbanken Suomen asiakkaat ovat tuoreen EPSI-asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan pohjoismaisten pankkien asiakkaista tyytyväisimpiä.

Asiakkaamme ovat keskimääräistä tyytyväisempiä pankin imagoon sekä palvelun ja tuotteen laatuun. He myös kokevat saavansa vastinetta rahalleen.