1. Henkilöasiakkaat
Joutsenet jään reunalla.

Yksilöllinen pankki

Olemme pankki, johon asiakkaat ovat tyytyväisiä. Meillä saat henkilökohtaisen yhteyshenkilön, joka keskittyy sinuun ja tarpeisiisi.
Hae oma konttorisi
Hae

Koronaepidemian aikaiset palvelut

Koronaepidemian takia kaikki Handelsbankenin konttorit palvelevat toistaiseksi vain ajanvarauksella (myös käteispalvelut). Otathan yhteyttä puhelimitse tai verkkopankin kautta, jos sinulla on kysyttävää tai mietit omaa taloudellista tilannettasi. Neuvotteluita voi käydä esimerkiksi verkkotapaamisena.

Konttoreiden asiakaspalvelussa ruuhkaa

Konttoreiden asiakaspalvelussa on ruuhkaa. Pahoittelemme tavallista pidempiä vastausaikoja! Esimerkiksi lyhennysvapaan hakemuksen käsittelyyn menee 4-7 arkipäivää (normaalisti 3 kolme arkipäivää), mutta teemme kaikkemme, jotta voisimme palvella sinua mahdollisimman hyvin.

Ethän lähetä samasta aiheesta useaa viestiä - vastaamme kyllä. 

Yrityksille kolmen kohdan muistilista

Yritysmyynnin johtaja Jukka Kuusala on koonnut kolmen kohdan muisti- ja toimenpidelistan. Nämä toimenpiteet ovat tärkeitä, kun yritys kohtaa epidemian aiheuttamia vaikeuksia.

Lyhennysvapaata

Koronaepidemian vuoksi voit hakea lyhennysvapaata lainallesi 3-9 kk. Avaa lainasi verkkopankissa ja valitse haluamasi muutos. Poikkeustilanteen takia käsittely konttoreissamme on ruuhkautunut ja käsittely voi viedä 4-7 arkipäivää.

Verkkotapaaminen henkilöasiakkaille - hoida pankkiasiat ilman tartuntariskiä

Fyysisten kontaktien välttäminen on nyt tärkeätä. Verkkotapaamisessa voit keskustella kaikista pankkiasioistasi turvallisesti ja sopia palveluista ja ehdoista.  

Osallistut verkkotapaamiseen verkkopankin kautta, joten yhteys on suojattu. Tapaamisen jälkeen voit allekirjoittaa sopimukset niin ikään verkkopankissa.

Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi ja sovi verkkotapaaminen.

VerkkotapaaminenAvautuu uuteen ikkunaan

Luottokorttien reklamaatiot ja vakuutukset

Koronavirukseen liittyvät huijausviestit

Liikkeellä on aidon näköisiä huijaussähköposteja, joissa rikolliset tahot kalastelevat käyttäjätietoja viranomaisten tai terveysjärjestöjen nimissä ja pyrkivät tartuttamaan haittaohjelmia käyttäjän koneelle.

Sijoittajille ja taloudesta kiinnostuneille

Monen säästäjän ja sijoittajan tekisi mieli vain myydä kaikki, jotta pelastaisi sen, minkä voi. Tässä on sijoitusjohtajamme Timo Teivaanmäen vastaus huolestuneille:

Sijoitukset koronan kourissa

Asuntomarkkinakatsaus 30.3.2020

Miten asuntomarkkinat käyttäytyvät epidemian aikana? Miten matalat korot ja lainanlyhennykset vaikuttavat? Nouseeko asunnon arvo vai ei?

Ekonomistimme ovat tutkineet Suomen asuntomarkkinoiden mahdollisia tulevaisuuden näkymiä.

AsuntomarkkinakatsausAvautuu uuteen ikkunaan

Tuoreet talouskommentit eri kanavissa

Lue pääekonomistimme tuoreet Twitter-kommentit talouden kehityksestä koronaepidemian aikana. Joka arkiaamu ilmestyvä Aamupala-talouskatsaus ja maanantaisin ilmestyvä Markkinakatsaus kommentoivat molemmat koronaviruksen vaikutusta talouteen.

Tiistai 24.3. Aamupala: Yleisimpiä kysymyksiä koronaviruksen talousvaikutuksista (osa 1)Avautuu uuteen ikkunaan
Keskiviikko 25.3. Aamupala: Yleisimpiä kysymyksiä koronaviruksen talousvaikutuksista (osa2)Avautuu uuteen ikkunaan
Torstaina 26.3. Aamupala: Lisää pohdintaa koronapandemian talousvaikutuksistaAvautuu uuteen ikkunaan


Vahvista-sovellus

Vahvista-sovellus on vaihtoehto avaintunnuskortille. Voit ladata sovelluksen puhelimeesi ja vahvistaa maksuja ja tunnistautua.

Vahvista-sovellus

MobilePay

Tiesitkö, että voit käyttää MobilePaytä kaikilla puhelimilla ja Handelsbankenin kaikilla korteilla? Lataa sovellus ja liitä siihen halutessasi vaikka kaikki Handelsbankenin kortit. Siinä sinulla on nopea ja turvallinen maksutapa - aina käden ulottuvilla.

MobilePay

Handelsbanken on maailman vastuullisimpia pankkeja

Handelsbanken on yksi maailman vastuullisimmista pankeista ja ainoa pohjoismainen pankki, joka on mukana SAM Sustainability Yearbook 2020 -kirjassa.

SAM Sustainability Yearbook 2020Avautuu uuteen ikkunaan

Family Office -palvelut sinulle, yrityksellesi ja perheellesi

Mies sinisissä vaatteissa istuu kannettava sylissä.

Kaikki pankkipalvelut oman yhteyshenkilösi kautta

Yhteyshenkilösi kartoittaa kanssasi kokonaistilanteesi ja auttaa toteuttamaan sinulle parhaat ratkaisut. Tavoitat yhteyshenkilösi suoralla puhelinnumerolla tai voit sopia tapaamisen konttoriin.

Family Office

Handshake

Asiakkaan tunteminen

Handelsbankenille asiakkaan tunteminen ei ole uusi asia. Se on toimintamme ydin. Mitä paremmin me pankkina tunnemme sinut, sitä paremmin voimme tarjota sinulle sopivia ratkaisuja eri elämäntilanteisiin. Myös rahanpesun ja muun talousrikollisuuden vastainen työ edellyttää asiakkaan tuntemista.

Huolehdithan, että tietosi ovat aina ajan tasalla. Omat tietosi voit päivittää verkkopankissa Omat tiedot -osiossa (nimi-linkin takaa).



Pankkipalvelut eri elämäntilanteissa

-

Handelsbanken palvelee sinua henkilökohtaisesti, ja siksi haluamme tavata sinut, kun elämässäsi tapahtuu muutoksia. Pankkipalveluiden tulee olla sovitettu elämäntilanteeseesi.