1. Henkilöasiakkaat
Kultaisia ja sinisiä ilmapalloja Ballonger i guld och blått

Yksilöllinen pankki

Olemme pankki, johon asiakkaat ovat tyytyväisiä. Meillä saat henkilökohtaisen yhteyshenkilön, joka keskittyy sinuun ja tarpeisiisi.

Juhlistamme 150-vuotiasta Handelsbankenia!

Logo: Handelsbanken 150 vuotta

Tasan 150 vuotta sitten, 12. toukokuuta 1871, Handelsbankenille myönnettiin lupa pankkitoimintaan kuninkaallisella asetuksella. Tuolloin vallassa oli Ruotsin ja Norjan kuningas Kaarle XV. 

Menestyksemme pankkina perustui rohkeuteen, sopeutumiskykyyn ja asiakaslähtöisyyteen. Samat periaatteet pätevät toiminnassamme edelleen.

Kiitos näistä 150 vuodesta kuuluu asiakkaillemme. Ilman teitä emme koskaan olisi sitä, mitä nyt olemme. Tyytyväisten asiakkaiden pankki.


Ajankohtaista pankissamme

Tekstiviestivahvistuksen käyttö laajenee

Saat jatkossa tekstiviestinä numerokoodin, kun aktivoit Vahvista-sovelluksen. Tekstiviestivahvistus tarvitaan myös verkkopankkiin kirjautumiseen ja maksujen vahvistukseen, kun käytössä on paperinen avaintunnuskortti. 

Rekisteröi verkkopankissa puhelinnumero, johon tekstiviestin saa lähettää!

Vahvista-sovellus helpottaa asiointia

Vahvista-sovellus on näppärämpi vaihtoehto avaintunnuskortille. Kun lataat sovelluksen puhelimeesi, voit vahvistaa maksuja ja tunnistautua.

Vahvista-sovellus

Miten asetan verkko-ostojen salasanan?

Kortilla maksettavien verkko-ostojen vahvistustapa muuttuu. Tarvitset maksun vahvistamiseen sekä kiinteän salasanan että kertakäyttöisen tunnuksen, jonka saat tekstiviestinä maksuhetkellä.


Livelähetys taloudesta 16.6. klo 9.00

Jani Stenius ja Timo Teivaanmäki livelähetyksessä

Katkaiseeko inflaatio osakemarkkinoiden nousun? Miten luovia markkinoilla eteenpäin?

Tervetuloa seuraamaan Handelsbankenin tiivistä tietopakettia sijoitusmarkkinoista keskiviikkona 16.6. klo 9.00. Asiantuntijoina studiossa ovat Handelsbanken Suomen pääsalkunhoitaja Jani Stenius ja sijoitusjohtaja Timo Teivaanmäki.


Palvelemme verkkotapaamisissa ja ajanvarauksella

Elämme toiveikasta aikaa koronapandemian suhteen. Haluamme kuitenkin varmistaa edelleen asiakkaidemme ja henkilökuntamme ehdottoman turvallisuuden.

Siksi toimipisteemme palvelevat asiakkaita pääosin verkkotapaamisissa ja ajanvarauksella. Voit myös ottaa yhteyttä verkkopankin viestitoiminnon kautta tai puhelimitse.

Mikäli asiasi vaatii henkilökohtaista tapaamista konttorissa, varaathan ajan etukäteen.