1. Henkilöasiakkaat
Kultaisia ja sinisiä ilmapalloja Ballonger i guld och blått

Yksilöllinen pankki

Olemme pankki, johon asiakkaat ovat tyytyväisiä. Meillä saat henkilökohtaisen yhteyshenkilön, joka keskittyy sinuun ja tarpeisiisi.

Ikoni: Varas kasvomaskissa.

Verkkohuijauksia liikkeellä – älä kirjaudu verkkopankkiin hakukoneen kautta

Kun kirjaudut verkkopankkiin, kirjoita osoite selaimen osoitekenttään. Älä käytä kirjautumiseen hakukonetta (esim. Google, Bing), sillä liikkeellä on aidon näköisiä huijaussivuja eri pankkien nimissä.

Liikkeellä on myös huijaussähköpostiviestejä. Huijausviestien ja -sivujen tarkoituksena on saada henkilö siirtymään sivustolle, joka on Handelsbankenin verkkosivujen näköinen. 

Handelsbanken ei milloinkaan lähetä sähköpostia, jossa asiakasta pyydetään vahvistamaan henkilöllisyytensä pankkitunnuksilla tai antamaan korttitiedot. Handelsbanken ei myöskään soita asiakkaalle ja pyydä häntä antamaan verkkopankin salasanoja puhelimessa.

Ikon information

Lakkasiko Vahvista-sovelluksesi toimimasta?

Vahvista-sovellukseen on tehty turvallisuuspäivityksiä. Siksi osa asiakkaistamme joutuu rekisteröimään sovelluksen laitteelleen uudelleen.

Toimenpiteen tavoitteena on estää asiakkaisiin kohdistuvia väärinkäytöksiä. 

Ajankohtaista

Tekstiviestivahvistuksen käyttö laajenee

Saat jatkossa tekstiviestinä numerokoodin, kun aktivoit Vahvista-sovelluksen. Tekstiviestivahvistus tarvitaan myös verkkopankkiin kirjautumiseen ja maksujen vahvistukseen, kun käytössä on paperinen avaintunnuskortti. 

Rekisteröi verkkopankissa puhelinnumero, johon tekstiviestin saa lähettää!

Tutkimme asiakastyytyväisyyttä

Olemme mukana EPSIn kyselytutkimuksessa, jossa vertaillaan pankkien asiakastyytyväisyyttä. Tutkimus käynnistyy 19.7., ja se päättyy elokuun loppuun mennessä.

Osa henkilö- ja yritysasiakkaistamme saa lähiaikoina tutkimukseen liittyvän puhelun. Haastattelut tehdään EPSI Rating Finlandin nimissä suomeksi tai ruotsiksi.

Toivomme, että jaksat osallistua kyselyyn. Kyselyn avulla saamme tärkeää tietoa, jota voimme hyödyntää palveluita kehittäessämme.

Miten asetan verkko-ostojen salasanan?

Kortilla maksettavien verkko-ostojen vahvistustapa muuttuu. Tarvitset maksun vahvistamiseen sekä kiinteän salasanan että kertakäyttöisen tunnuksen, jonka saat tekstiviestinä maksuhetkellä.


Palvelemme verkkotapaamisissa ja ajanvarauksella

Hymyilevä nainen farkkupaidassa

Elämme toiveikasta aikaa koronapandemian suhteen. Haluamme kuitenkin varmistaa edelleen asiakkaidemme ja henkilökuntamme ehdottoman turvallisuuden.

Siksi toimipisteemme palvelevat asiakkaita pääosin verkkotapaamisissa ja ajanvarauksella. Voit myös ottaa yhteyttä verkkopankin viestitoiminnon kautta tai puhelimitse.

Mikäli asiasi vaatii henkilökohtaista tapaamista konttorissa, varaathan ajan etukäteen.


Uutisia

Viestintäjohtaja Pirjetta Soikkeli.

Handelsbankenin tavoitteena on olla nollapäästöinen pankki vuoteen 2040 mennessä

Lyhyen aikavälin tavoitteena on, että 20% lainoistamme on vihreitä tai vastuullisuuskriteereihin sidottuja vuoteen 2025 mennessä.

Tavoitteena nollapäästöt vuoteen 2040 mennessäAvautuu uuteen ikkunaan
Nuoripari tanssahtelee muuttolaatikoiden keskellä

Mitä kannattaa ottaa huomioon asuntoa ostettaessa?

Tiedätkö, mitä myyntihinta ja velaton hinta tarkoittavat? Millaiset ovat lainansaantimahdollisuutesi? Muistathan ottaa huomioon vastikkeet ja korjaustarpeet?

Ostoskasseja roikkumassa käsivarrella ja pankkikortti kädessä

Nähdäänkö loppuvuonna peräti kulutusjuhlat?

Kun rokotukset etenevät, uskomme rajoitustoimien poistuvan länsimaissa loppukesään mennessä. Silloin erityisesti kotitalouksien kulutus ottaa uutta vauhtia ja piristää tuntuvasti talouskasvua.