Henkilöasiakaskonttori

Keskitetysti henkilöasiakkaille

Pääkonttorin aula ja seinällä Handelsbanken-logo

Hoidamme pankkiin toistaiseksi jääneiden henkilöasiakkaiden kaikki pankkiasiat keskitetysti. Voit asioida kanssamme verkkopankkiviestillä, puhelimitse ja etänä.

Puhelin:
Asiakaspalvelu 010 444 2442 (mpm/pvm)
Muut yhteydenotot 010 444 2880 (mpm/pvm) 

Sujuvan asioinnin varmistamiseksi varauduthan tunnistautumaan puhelun aikana joko verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Ethän lähetä sähköpostitse arkaluontoisia tietoja, kuten henkilötunnustasi.

Palvelumme päättyvät

Kortit on suljettu 

Korttisopimukset on irtisanottu ja kortit on suljettu. 

Tilit suljetaan ja maksamisen palvelut päättyvät 31.3.2025

Henkilöasiakkaiden tilit suljetaan ja maksamisen palvelut päättyvät 31.3.2025. Henkilöasiakkaiden verkkopankki, pankkitunnukset ja Vahvista-sovellus suljetaan 31.3.2025.

Pyydämme asiakkaitamme siirtämään pankkipalvelunsa toiseen pankkiin.

Lue lisää:

Varojen siirto suljetulta tililtä

Oletko saanut kirjeen varojen siirrosta? Voit tehdä toimeksiannon lopetetun tilin varojen siirtämiseksi toisen pankin tilille täyttämällä sähköisen lomakkeen. 

Usein kysyttyjä kysymyksiä

  • Lähetämme sinulle postissa luottokorttilaskun, ellet itse ole sopinut nykyisen pankkisi kanssa jotain muuta tapaa maksaa luottokorttilaskusi. Lasku saapuu OmaPostiin, mikäli olet sallinut laskujen vastaanottamisen OmaPostiin. Voit tarkistaa luottokorttivelkasi luottokorttilaskustasi tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. 

    Varauduthan puhelun aikana tunnistautumaan jonkin suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

  • Pääset edelleen hakemaan verkkotiliotteita Handelsbankenin verkkopankista. Voit noutaa tiliotteet "Tilit"-välilehdeltä valitsemalla "Toiminnot"-otsikon alta kohdan "Verkkotiliotteet". Voit myös pyytää tiliotteet verkkopankkiviestillä tai soittamalla asiakaspalveluumme. Tiliotteiden hakemisesta veloitamme palveluhinnaston mukaisen palvelumaksun. 

  • Voit pyytää siirtämään lopetetulla tililläsi olevat varat täyttämällä sähköisen lomakkeen: Sähköiset lomakkeet

  • Jos tilinumeroa ei ole tiedossa, kirjoita "Ei tiedossa" lomakkeen kohtaan "Tilinumero 1 / IBAN". 

  • Lainasopimuksesi jatkuvat ennallaan. Kun tili- ja maksuliikennepalvelumme ovat päättyneet, laskutamme lainanlyhennykset paperilaskulla. 

    Emme enää myönnä uusia lainoja.

    1. Avaa Handelsbankenin verkkosivut osoitteessa handelsbanken.fi.

    2. Klikkaa oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -painiketta ja valitse "Tunnistautuminen". 

    3. Syötä asiakaspalvelijalta saamasi koodi tyhjään kenttään ja klikkaa "Jatka". 
    4. Tunnistaudu pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Voit tunnistautua Handelsbankenin tai muun pankin tunnuksilla.


    Kun olet tunnistautunut, voit jatkaa asiointia puhelimessa.

Lisätietoja

Alla olevista linkeistä löydät lisää tietoa mm. kuolinpesän pankkiasioista ja pääset täyttämään sähköisiä lomakkeita.

Yhteystiedot

Osoite
Itämerenkatu 11-13
00180
 
Helsinki
Konttorin sijainti kartalla Avautuu uuteen ikkunaan
Puhelin

Asiointi

Asiointi tapahtuu puhelimitse tai etänä

Aukioloajat
Maanantaina
10:00 - 15:00
Tiistaina
10:00 - 15:00
Keskiviikkona
10:00 - 15:00
Torstaina
10:00 - 15:00
Perjantaina
10:00 - 15:00
Käteinen
Ei
BIC
HANDFIHH