Korona - miten Handelsbanken palvelee?

Ikoni: Kaksi puhekuplaa, toisessa kysymysmerkki ja toisessa i-kirjain.

Palvelumme korona-aikaan

  • Koronaviruksen aiheuttaman tilanteen vuoksi voit hakea (molemmat velalliset hakevat omassa verkkopankissaan) lyhennysvapaata verkkopankin kautta. Avaa ensin lainasi verkkopankissa, jonka jälkeen voit valita haluamasi muutoksen. Lyhennysvapaata voit saada tilanteesi mukaan 3-9 kk. Huomioithan, että poikkeustilanteen takia lyhennysvapaiden käsittely on ruuhkautunut ja käsittelyaika hakemukselle on 4-7 arkipäivää.
  • Saat kaikille luottokorttiostoillesi (Credit-kortilla ja Credit/Debit-kortin Credit-puolella tehdyt ostot) aina noin 30 päivää korotonta maksuaikaa. Luottokorttilaskulla ilmoitetaan aina minimisumma, joka sinun on vähintään maksettava laskun eräpäivään mennessä. Voit siis joko maksaa koko velan kerralla pois tai maksaa joustavasti pienemmissä korollisissa erissä.

    Tutustu luottokortin ehtoihin (pdf) Avautuu uuteen ikkunaan.

  • Otathan yhteyttä omaan konttoriisi verkkopankkiviestillä, jos haluat hakea korotusta Credit- tai Credit/Debit -korttisi Credit-puolen luottorajaan.

  • Ole ensisijaisesti yhteydessä palveluntarjoajaan ja seuraa sekä palveluntarjoajan että ulkoministeriön tiedotusta. Vasta sitten voit reklamoida meille.

    Korttien reklamaatiot ja korvaushakemukset peruuntumisen takia

    Kilpailu- ja kuluttajavirasto on koonnut sivun kuluttajan oikeuksista. Sivulla on myös ohjeita siitä, miten menetellä reklamaatioiden ja korvaushakemusten suhteen.

    Kilpailu- ja kuluttajavirasto Avautuu uuteen ikkunaan

  • Tämä onnistuu verkkopankissa, jossa voit itse nostaa tai laskea kortille määriteltyä automaattinoston rajaa.

  • Konttorimme ovat auki, mutta tarkista aina konttorin sivulta, palveleeko konttori vain ajanvarauksella vai onko konttorilla aukioloajat. Sovi siis tapaamisesta joko puhelimitse tai verkkopankin kautta. Älä tule sairaana konttoriin. Kiinnitämme konttoreissa erityistä huomioita hygieniaan, emmekä kättele.

    Verkkotapaaminen