Rocker AB on ostanut Handelsbankenin luottokorttisaatavia Suomessa.
Lisätietoja Rockerista:
Rocker AB on ostanut Handelsbankenin luottokorttisaatavia Suomessa.
Lisätietoja Rockerista:
Voit tehdä reklamaation, jos korttilaskulla on tapahtumia, joita et tunnista tai veloituksessa on virheitä, mutta myös jos et ole saanut maksettua tuotetta tai palvelua.
Tässä on ohjeet, miten menetellä, jos matka tai tapahtuma on peruuntunut ja liput on maksettu luottokortilla.
Korttien reklamaatiot peruuntumisten takia
Jos et saa asiaa sovittua matkan- tai tapahtumajärjestäjän kanssa, täytä reklamaatiolomake ja lähetä meille.
Handelsbanken lopettaa toimintansa Suomessa ja ajamme liiketoimintamme hallitusti alas. Luottokorttisopimukset on irtisanottu vuoden 2024 aikana.
Debit- tai Online Debit -kortilla tehty tapahtuma reititetään uudelleen Oma Säästöpankissa tai S-Pankissa olevalle tilille. Jos tämä tili on suljettu, korttitapahtuma jää Handelsbankeniin ja otamme sinuun yhteyttä.
Jos kyseessä on luottokortilla tehty tapahtuma, saat meiltä kirjeitse tiedon palautuksesta.
Luottokorttitilin ylimääräisen saldon palautuspyynnön voi tehdä täällä:
handelsbanken.fi/sahkoiset-lomakkeet Avautuu uuteen ikkunaan
Luottokorttitilin ylimääräisen saldon palautuspyynnön voi tehdä täällä:
handelsbanken.fi/sahkoiset-lomakkeet.
Avautuu uuteen ikkunaan
Huomioithan, että palautuspyynnön voi tehdä vain luottotilin omistaja.
Palautuspyynnön käsittelyssä voi kestää muutama päivä.
Jos olet ilmoittanut väärän tilinumeron, tai lomakkeen on allekirjoittanut joku muu kuin luottotilin omistaja, emme voi tehdä palautusta.
Vahingon sattuessa vakuutetun tulee lähettää vahinkoilmoitus liitteineen viipymättä vakuutusyhtiö Zurichille. Vakuutusyhtiön verkkosivuilla on tietoa vakuutusten sisällöstä sekä lomakkeet vahinkoilmoitusta varten. Voit myös soittaa vakuutusyhtiön asiakaspalveluun.
Täältä löydät kysymyksiä ja vastauksia pankki- ja luottokorttien käytöstä.
Vakuutukset ovat voimassa 12 kuukautta kortin sulkemisesta voimassa olevien vakuutusehtojen mukaisesti. Huomaathan että Credit/Debit-kortilla vakuutus on voimassa, jos olet tehnyt ostokset kortin Credit-puolella.
Ota yhteyttä vakuutusyhtiö Zurichiin tai soita
+358 9 4241 4632
arkisin klo 9:15-19:00
korttivakuutus@zurich.com
Akuutti apu matkan aikana
Zurich Assistance (24 h)
+358 942 414 633