Rocker AB on ostanut Handelsbankenin luottokorttisaatavia Suomessa.
Lisätietoja Rockerista:
Rocker AB on ostanut Handelsbankenin luottokorttisaatavia Suomessa.
Lisätietoja Rockerista:
Voit tehdä reklamaation, jos korttilaskulla on tapahtumia, joita et tunnista tai veloituksessa on virheitä, mutta myös jos et ole saanut maksettua tuotetta tai palvelua.
Tässä on ohjeet, miten menetellä, jos matka tai tapahtuma on peruuntunut ja liput on maksettu luottokortilla.
Korttien reklamaatiot peruuntumisten takia
Jos et saa asiaa sovittua matkan- tai tapahtumajärjestäjän kanssa, täytä reklamaatiolomake ja lähetä meille.
Handelsbanken lopettaa toimintansa Suomessa ja ajamme liiketoimintamme hallitusti alas. Luottokorttisopimukset on irtisanottu vuoden 2024 aikana.
Mikäli sinulla ei ole voimassaolevaa e-laskusopimusta, lasku toimitetaan lähtökohtaisesti postitse tiedossamme olevaan kotiosoitteeseen. Jos olet ottanut OmaPosti-palvelun käyttöön, lasku toimitetaan OmaPosti-palveluun.
Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin toimitamme sinulle kopion laskusta.
Kyllä, lasku on aiheellinen, ja se tulee maksaa laskulla olevilla Handelsbankenin maksutiedoilla. Handelsbanken välittää maksusi Rockerille.
Maksutiedot muuttuvat, mutta laskutuspäivä ei.
Jos luottokorttivelkasi on siirtynyt Rockerille, saat Rockerin lähettämän laskun mukana uudet maksutiedot. Jos laskutuspäiväsi on ollut kuun 31. päivä, Rocker lähettää ensimmäisen laskun 31.3.2025. Jos laskutuspäiväsi on ollut kuun 15. päivä, ensimmäinen laskutuspäivä on 15.4.2025.
Saat Rockerilta ensimmäisen laskun kirjeitse. Jos käytät OmaPostia, lasku toimitetaan OmaPosti-palveluun. Jos et ole saanut laskua, ole yhteydessä Rockerin asiakaspalveluun
Handelsbanken välittää maksut eteenpäin Rockerille toistaiseksi.
Jos sinulla on kysyttävää luottokorttisi tilanteesta ennen migraatiota, otathan yhteyttä. Palvelemme sinua numerossa 010 444 2442 (pvm/mpm). Aukioloajat näet sivun alalaidasta.
Jos kysymyksesi koskee luottokorttisi tilannetta sopimuksen siirtymisen jälkeen, otathan yhteyttä Rockeriin. Rockerin yhteystiedot ja lisätietoa heidän palveluistaan saat heidän verkkosivuiltaan rocker.com/fi.
Voit myös tarkistaa asian Positiivisesta luottotietorekisteristä. Avautuu uuteen ikkunaan
Tarvittaessa voit olla yhteydessä joko Handelsbankenin tai Rockerin asiakaspalveluun.
Debit- tai Online Debit -kortilla tehty tapahtuma reititetään uudelleen Oma Säästöpankissa tai S-Pankissa olevalle tilille. Jos tämä tili on suljettu, korttitapahtuma jää Handelsbankeniin ja otamme sinuun yhteyttä.
Jos kyseessä on luottokortilla tehty tapahtuma, saat meiltä kirjeitse tiedon palautuksesta.
Luottokorttitilin ylimääräisen saldon palautuspyynnön voi tehdä täällä:
handelsbanken.fi/sahkoiset-lomakkeet Avautuu uuteen ikkunaan
Luottokorttitilin ylimääräisen saldon palautuspyynnön voi tehdä täällä:
handelsbanken.fi/sahkoiset-lomakkeet.
Avautuu uuteen ikkunaan
Huomioithan, että palautuspyynnön voi tehdä vain luottotilin omistaja.
Palautuspyynnön käsittelyssä voi kestää muutama päivä.
Jos olet ilmoittanut väärän tilinumeron, tai lomakkeen on allekirjoittanut joku muu kuin luottotilin omistaja, emme voi tehdä palautusta.
Jos luottokorttivelkasi on siirtynyt Rockerille, saat Rockerin lähettämän laskun mukana uudet maksutiedot. Jos laskutuspäiväsi on ollut kuun 31. päivä, Rocker lähettää ensimmäisen laskun 31.3.2025. Jos laskutuspäiväsi on ollut kuun 15. päivä, ensimmäinen laskutuspäivä on 15.4.2025.
Saat Rockerilta ensimmäisen laskun kirjeitse. Jos käytät OmaPostia, lasku toimitetaan OmaPosti-palveluun. Jos et ole saanut laskua, ole yhteydessä Rockerin asiakaspalveluun.
Jos luottokorttivelkasi on siirtynyt Rockerille, saat Rockerin lähettämän laskun mukana uudet maksutiedot. Jos laskutuspäiväsi on ollut kuun 31. päivä, Rocker lähettää ensimmäisen laskun 31.3.2025. Jos laskutuspäiväsi on ollut kuun 15. päivä, ensimmäinen laskutuspäivä on 15.4.2025.
Saat Rockerilta ensimmäisen laskun kirjeitse. Jos käytät OmaPostia, lasku toimitetaan OmaPosti-palveluun. Jos et ole saanut laskua, ole yhteydessä Rockerin asiakaspalveluun.
Vahingon sattuessa vakuutetun tulee lähettää vahinkoilmoitus liitteineen viipymättä vakuutusyhtiö Zurichille. Vakuutusyhtiön verkkosivuilla on tietoa vakuutusten sisällöstä sekä lomakkeet vahinkoilmoitusta varten. Voit myös soittaa vakuutusyhtiön asiakaspalveluun.
Täältä löydät kysymyksiä ja vastauksia pankki- ja luottokorttien käytöstä.
Vakuutukset ovat voimassa 12 kuukautta kortin sulkemisesta voimassa olevien vakuutusehtojen mukaisesti. Huomaathan että Credit/Debit-kortilla vakuutus on voimassa, jos olet tehnyt ostokset kortin Credit-puolella.
Ota yhteyttä vakuutusyhtiö Zurichiin tai soita
+358 9 4241 4632
arkisin klo 9:15-19:00
korttivakuutus@zurich.com
Akuutti apu matkan aikana
Zurich Assistance (24 h)
+358 942 414 633