1. Henkilöasiakkaat
  2. /
  3. Mobiili- ja verkkopankki
Nainen ja taustalla kaksi miestä käyttävät mobiilipankkia.

Mobiili- ja verkkopankki

Helpota arkeasi - valitse missä ja miten pankkiasiasi hoidat.
Ikoni: Tietokoneen ruutu ja kursori.

Verkkopankki ja verkkopankkitunnukset

Saat kattavan käsityksen taloudestasi ja voit hoitaa kaikki pankkiasiasi yhdellä kertaa - maksaa laskuja, säästää rahastoihin ja seurata lainojasi. Verkkopankkitunnuksilla voit käyttää myös mobiilipankkia.

Verkkopankki
Ikoni: puhelin jonka näytöllä kaksi nuolta.

Mobiilipankki aina mukanasi

Mobiilipankki aktivoidaan verkkopankkitunnuksilla, mutta aktivoinnin jälkeen et tarvitse muuta kuin PIN-koodin. Tarkista saldo, siirrä rahaa maksutilille tai hyväksy e-laskut puhelimella tai tabletilla. Mobiilipankissa se onnistuu muutamalla klikkauksella.

Mobiilipankki
Ikoni: kannettavan näyttö, jolla kaksi nuolta.

Verkkotapaaminen

Haluatko keskustella säästämiseen tai sijoittamiseen liittyvistä asioista? Sinun ei tarvitse tulla konttoriin, vaan voit tavata oman sijoitusneuvojasi verkossa.

Verkkotapaaminen

Uusi Vahvista-sovellus

Puhelin pystyssä kädessä ja vahvista-ikkuna auki.

Vahvista-sovellus on vaihtoehto avaintunnuskortille. Sovelluksella voit kirjautua verkkopankkiin ja yritysverkkopankkiin. Se on tulossa myös mobiilipankkiin myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana. Voit vahvistaa maksuja eri verkkokaupoissa ja myös tunnistautua muihin palveluihin, kuten vakuutusyhtiön palveluihin tai vero.fi-palveluun.  

  • Lataa sovellus AppStoresta tai GooglePlaysta.
  • Rekisteröidy sovelluksen käyttäjäksi ja valitse itsellesi 6-numeroinen PIN-koodi.
  • Vahvista-sovellus on käytössäsi.
Vahvista-sovellus

Turvallisuutesi on meille tärkeä

Mies istuu kuulokkeet päässä läppärin edessä

Pankki työskentelee turvallisuutesi edistämiseksi. Myös sinä itse voit edistää omaa turvallisuuttasi, kun käytät tuotteitamme ja palvelujamme. Kokosimme samalle sivulle tärkeää tietoa mm. seuraavista aiheista:

  • Säilytä verkkopankkitunnuksia huolellisesti
  • Käyttörajoitukset suojaavat tiliäsi
  • Miten välttyä erilaisilta huijauksilta
  • Mitä tehdä, jos tulee huijatuksi
Turvallisuus verkko- ja mobiilipalveluissa

Ikoni: kysymys- ja vastauspuhekupla

Usein kysyttyä

Miksi kannattaa valita e-lasku?

Helppo ja ympäristöystävällinen e-lasku tulee verkkopankkiin, jossa laskuja on helppo hallinnoida. Voit valita, haluatko vahvistaa maksun itse vai annatko sen mennä automaattisesti maksuun tililtäsi.

Miksi verkkopankkitunnukset ovat tärkeät?

Verkkopankkitunnuksilla voit tunnistautua mm. viranomaisten palveluissa. Ota passi tai henkilökortti mukaan, kun käyt konttorissa tekemässä verkkopankkisopimuksen.

Salasana unohtui, mitä teen?

Jos olet unohtanut salasanan, tai sisäänkirjautuminen on lukittunut näppäiltyäsi salasanan liian monta kertaa väärin, voit itse palauttaa salasanan.


Haluatko puhua ihmisen kanssa?

Asiakaspalvelumme numerossa 010 444 2442 palvelee sinua ma-pe klo 8:00-18:30 ja la klo 10:00-16:00 (0,084 euroa/min.).

Autamme verkko- ja mobiilipankin käytössä. Voit myös kysyä tileistä ja muuttaa maksu- ja nostorajoja. Pidä avainlukukortti lähettyvilllä, niin saat henkilökohtaista palvelua.

Verkkotunnusten ja kortin sulkeminen (24H)

Kotimaassa
puh. 020 333
Ulkomailla
puh. +358 20 333
Tallenna numero puhelimeesi
Nainen katsoo hymyillen läppäriä

Kun et ehdi konttoriin, varaa aika verkkotapaamiseen

Verkossa keskustelet yhteyshenkilösi kanssa kaikista säästämiseen ja sijoittamiseen liittyvistä asioista - olitpa sitten kotona, töissä tai matkalla.

Verkkotapaaminen