Mobiilipankki

Enemmän vapautta – ota pankkipalvelut mukaasi kaikkialle.
Puhelimessa on mobiilipankin aloitussivu.
  • Tarkista tilisi saldo ja viimeisimmät tapahtumat etusivulla.
  • Kopioi maksu tai tilinumero valikkoa pyyhkäisemällä tai maksa virtuaaliviivakoodin avulla.
  • Tarkista verkkopalkan ja e-laskun tiedot tai tarkastele lainoja ja korttitietoja.
  • Käy rahastokauppaa ja tutki rahastosalkkusi kehitystä.
  • Lähetä viestejä konttoriisi.

Mobiilipankin ilme uudistui!

Ikoni: tärkeää tietoa
Mobiilipankin etusivu ja rakenne uudistuivat. Voit muokata etusivua toiveidesi mukaan ja valita, mitkä tilit, kortit tai pikavalinnat haluat siellä nähdä. Nyt pääset haluamallesi sivulle entistä nopeammin.

Ota mobiilipankki käyttöön

Mobiilipankin käyttöä varten tarvitset verkkopankkisopimuksen, jonka voit tehdä omassa konttorissasi. Tämän jälkeen mobiilipankin käyttöönotto on helppoa.

  1. Lataa sovellus

    Lataa Handelsbankenin mobiilipankkisovellus (AppStore tai GooglePlay) kaikkiin laitteisiin, joilla käytät mobiilipankkia. Sovelluksen nimi sovelluskaupassa on Handelsbanken FI - Henkilöas.

    App StoreAvautuu uuteen ikkunaan

    Google PlayAvautuu uuteen ikkunaan 
  2. Aktivoi sovellus

    Käytä aktivointiin pankkitunnuksiasi (käyttäjätunnus, salasana ja turvaluku).
  3. Valitse 4-numeroinen PIN-koodi

    Kirjaudut jatkossa mobiilipankkiin käyttäjätunnuksellasi ja PIN-koodilla. Halutessasi voit tallentaa käyttäjätunnuksen ja kirjautua jatkossa sisään pelkällä PIN-koodilla. Samaa PIN-koodia voit käyttää useammalla laitteella.

Voit käyttää sovellusta samalla laitteella useammalla eri käyttäjätunnuksella.

Asiakaspalvelu auttaa

Asiakaspalveluumme vastaa kaikkiin kysymyksiisi numerossa 010 444 2442, ma–pe klo 8.00–18.30 ja la klo 10.00–16.00. Puhelut maksavat 0,084 euroa/min.

Pidä verkkopankin avainlukukortti lähettyvillä, niin voit tunnistautua palveluun ja saat henkilökohtaista apua.

Pankkitunnusten sulkeminen (24 h)

Soita numeroon +358 20 333

Tallenna numero myös puhelimeesi.


Vahvista-sovellus

Puhelin kädessä ja Vahvista-palvelun ikkuna auki.

Vahvista-sovellus on vaihtoehto avaintunnuskortille. Sovelluksella voit kirjautua verkkopankkeihin ja mobiilipankkiin. Voit vahvistaa maksuja eri verkkokaupoissa ja myös tunnistautua muihin palveluihin, kuten vakuutusyhtiön palveluihin tai vero.fi-palveluun.  

  • Lataa sovellus AppStoresta tai GooglePlaysta.
  • Rekisteröidy sovelluksen käyttäjäksi ja valitse itsellesi 6-numeroinen PIN-koodi.
  • Vahvista-sovellus on käytössäsi.
Vahvista-sovellus

Ikoni: loistava hehkulamppu

Viesti turvallisesti pankin kanssa

Mobiilipankissa sinulla on henkilökohtainen postilaatikko pankin kanssa viestittelyä varten. Voit lähettää ja vastaanottaa viestejä. Viestit suojataan, joten tieto raha-asioistasi ei päädy vääriin käsiin. Ethän siis käytä tavallista sähköpostia pankkiasioiden hoitamiseen.

Turvallisuutesi on meille tärkeää

Lue tarkemmin siitä, miten pankki työskentelee turvallisuutesi edistämiseksi, ja miten voit itse toimia turvallisesti käyttäessäsi tuotteitamme ja palvelujamme.


Kaksi tyttöä ottaa selfietä

Nuorten mobiilipankki

Mobiilipankista tarkistat pankkitilisi saldon ja seuraat korttimaksujasi. Voit myös siirtää rahaa toiselle tilille ja maksaa laskuja. Vinkki: Käytä laskujen viiva- tai QR-koodia!

Mobiilipankki edellyttää verkkopankkisopimusta, jonka mukana saat pankkitunnukset. Samoilla tunnuksilla voit tunnistautua eri verkkopalveluissa ja – jos palveluntarjoaja sallii – maksaa ostoksia.


Kysymykset ja vastaukset mobiilipankista

    Nainen katsoo hymyillen läppäriä

    Kun et ehdi konttoriin, varaa aika verkkotapaamiseen

    Verkossa keskustelet yhteyshenkilösi kanssa kaikista säästämiseen ja sijoittamiseen liittyvistä asioista - olitpa sitten kotona, töissä tai matkalla.

    Verkkotapaaminen