1. Ota yhteyttä
  2. /
  3. Asiakaspalautteet ja -valitukset

Asiakaspalautteet ja -valitukset Suomessa

Otamme palautteesi ja mielipiteesi vakavasti.
Asiakaspalvelun työntekijä taustalla tietokoneen näyttö.

Näin annat meille palautetta

Ensi kädessä konttorin vastuu

Pankille kaikki asiakaspalaute on hyvää. Toivomme, että osoitat palautteesi ensisijaisesti omalle konttorillesi.

Handelsbankenin toimintatavan mukaan valituksia käsitellään tehokkaasti ja huolellisesti. Sinulla on oikeus saada asiallinen ja paikkansapitävä vastaus. Voit saada vastauksen kirjallisena, jos niin toivot. Sinulla on myös oikeus saada nopea vastaus. Pankki ilmoittaa sinulle, miten valituksen käsittely etenee ja mikä on käsittelyn aikataulu. Jos pankki katsoo, että valitukseesi ei ole aihetta, pankin kuuluu kertoa sinulle syy.

Konttorin päätöksen uudelleen harkitseminen

Jos olet sitä mieltä, että konttorin päätöstä pitäisi harkita uudelleen, ota yhteyttä aluepankkiimme:

Handelsbanken
Asiakaspalautteet
Itämerenkatu 11-13
00180 Helsinki

Voit myös lähettää palautteesi palautelomakkeellamme.

Oletko tyytymätön pankin päätökseen?

Jos olet tyytymätön pankin päätökseen, ota yhteyttä Vakuutus- ja rahoitusneuvontaan tai Kuluttajariitalautakuntaan.

Vakuutus- ja rahoitusneuvonta
Porkkalankatu 1
00180 Helsinki
Puhelin (09) 6850 120
www.fine.fiAvautuu uuteen ikkunaan

Kuluttajariitalautakunta
Hämeentie 3
PL 306
00531 Helsinki
Puh. 029 566 5200
kril@oikeus.fi

Suhtaudumme palautteesi vakavasti

Asiakaspalautteeseen suhtaudutaan Handelsbankenissa hyvin vakavasti. Asiakkailta tulevien valitusten kautta saamme tärkeätä tietoa asioista, jotka eivät toimi kuten pitäisi. Ne antavat meille mahdollisuuden parantaa toimintaamme.

Tytäryhtiöt

Koskeeko palautteesi tytäryhtiöitä? Siinä tapauksessa pyydämme ottamaan niihin yhteyttä?

Handelsbanken Rahoitus OyjAvautuu uuteen ikkunaan

Aktiiviraha