Kaikki toimeksiannot pyydämme lähettämään sähköisellä lomakkeella.
Ota yhteyttä
Sähköiset lomakkeet
Henkilöasiakkaat, yritykset ja taloyhtiöt
Asiakaspalvelu henkilöasiakkaat:
puhelin 010 444 2442 (mpm/pvm)
ma-pe klo 10:00-12:00
henkiloasiakaskonttori@handelsbanken.fi
Sujuvan asioinnin varmistamiseksi varauduthan tunnistautumaan puhelun aikana toisen pankin pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Tunnistautuminen puhelun aikana:
Kun soitat Handelsbankenin asiakaspalveluun, saat asiakaspalvelijalta kertakäyttöisen koodin. Toimi sen jälkeen näin:
- Avaa Handelsbankenin verkkosivu osoitteessa handelsbanken.fi. Klikkaa oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -painiketta ja valitse "Tunnistautuminen".
- Syötä saamasi koodi tyhjään kenttään ja klikkaa "Jatka".
- Tunnistaudu pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Voit tunnistautua muiden pankkien tunnuksilla.
- Kun olet tunnistautunut, jatka asiointia puhelimessa.
Handelsbanken lopettaa toimintansa Suomessa
Handelsbanken-konserni vetäytyy Suomesta. Ajamme liiketoimintamme hallitusti alas.
Yritysten ja taloyhtiöiden tilit on suljettu ja maksamisen palvelut ovat päättyneet 30.6.2025. Yritysverkkopankki ja WS-kanavayhteydet on suljettu pysyvästi 10.8.2025. Lainat jatkuvat ennallaan.
Henkilöasiakkaiden tilit on suljettu ja maksamisen palvelut ovat päättyneet 31.3.2025. Henkilöasiakkaiden verkkopankki, pankkitunnukset ja Vahvista-sovellus on suljettu pysyvästi.
Palvelemme olemassa olevien sopimusten puitteissa toistaiseksi.
Kysymyksiä ja vastauksia palveluistamme
Onko sinulla kysyttävää palveluistamme?
Katso, löytyisikö tältä sivulta vastaus kysymykseesi.
Haluatko antaa palautetta?
Asiakaspalautteet ja -valitukset
Haluatko antaa palautetta palveluistamme tai valittaa jostakin?