1. Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Palvelemme sinua verkkopankissa, puhelimessa tai omassa konttorissasi.
Ikoni: isoja ja pieniä paikkanuolia.

Pankkikonttori

Meillä konttori on pankki

Konttori tuntee sinut ja paikkakuntasi. Konttorista saat neuvoja, jotka perustuvat aina sinun henkilökohtaisiin tarpeisiisi ja tavoitteisiisi, ja joiden tukena on vahva alueellinen asiantuntemus. Olemme mielellämme avuksi, jos haluat tulla asiakkaaksi.

Viesti turvallisesti

Verkkopankin postilaatikossa voit lähettää suojattuja viestejä pankkiin. Ethän käytä tavallista sähköpostia pankkiasioiden hoitamiseen.

Kirjaudu verkkopankkiinAvautuu uuteen ikkunaan

Käteispalveluja

Osa konttoreistamme tarjoaa käteispalveluja.

Konttorit, joissa on käteispalveluja

Henkilöasiakas: näin tunnistaudut puhelimessa

a woman talking in a headset

Pankkiasioiden hoitaminen puhelimessa on nyt entistäkin turvallisempaa

Kun soitat Handelsbankenin asiakaspalveluun 010 444 2442, saat asiakaspalvelijalta kertakäyttöisen koodin. Toimi sen jälkeen näin:
  • Avaa Handelsbankenin verkkosivu osoitteessa handelsbanken.fi. Klikkaa oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -painiketta ja valitse "Tunnistautuminen".
  • Syötä saamasi koodi tyhjään kenttään ja klikkaa "Jatka". 
  • Tunnistaudu pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Voit tunnistautua Handelsbankenin tai muiden pankkien tunnuksilla.
  • Kun olet tunnistautunut, jatka asiointia puhelimessa.

Henkilöasiakkaat

Asiakaspalvelu

Puh. 010 444 2442
ma-pe klo 8:00-17:00
_ _ _

Puhelut asiakaspalveluun maksavat 0,084 euroa/min.

Saat henkilökohtaista ja joustavaa palvelua puhelimessa, kun tunnistaudut kertakäyttöisellä koodilla ja pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Pidä siis pankkitunnukset lähettyvillä.

Asiakaspalvelu auttaa sinua mm. korttiin, verkkopankkiin, mobiilipankkiin ja Vahvista-sovellukseen liittyvissä asioissa.

Säästämisen ja sijoittamisen neuvonta

Meiltä saat konkreettisia ja sinulle soveltuvia neuvoja säästämiseen ja sijoittamiseen. 

Sijoitusneuvonta Handelsbankenissa

Kortin sulkeminen

+358 9 4272 2772
joka päivä vuorokauden ympäri

Verkkotunnusten sulkeminen

+358 20 333
joka päivä vuorokauden ympäri

Ecster-asiakaspalvelu (ent. Aktiiviraha)

Ecster-asiakaspalveluAvautuu uuteen ikkunaan

Korttireklamaatio

Voit tehdä reklamaation, jos korttilaskulla on tapahtumia, joita et tunnista tai veloituksessa on virheitä, mutta myös jos et ole saanut maksettua tuotetta tai palvelua.

Tässä on ohjeet, miten menetellä, jos koronaepidemian takia matka tai tapahtuma on peruuntunut ja liput on maksettu luottokortilla.

Korttien reklamaatiot peruuntumisten takia

Jos et saa asiaa sovittua matkan- tai tapahtumajärjestäjän kanssa, täytä reklamaatiolomake ja lähetä meille.


Yritysasiakkaat

Yrityksen maksuliikennepalvelut

Puh. 010 444 2545
ma-pe klo 8:00-17:00

Ecster-kauppiaspalvelut

Kauppiaiden myynnintuki

puh. 010 444 2602
ma-pe klo 9:00-16:30
myynninrahoitus@ecster.fi

Muut yhteydenottokanavat

Asiakaspalautteet ja -valitukset

Haluatko antaa palautetta palveluistamme tai valittaa jostakin?

Asiakaspalautteet ja -valitukset