Handelsbanken lopettaa toimintansa Suomessa

Pääkonttorin aula

Handelsbanken-konserni vetäytyy Suomesta. Ajamme liiketoimintamme hallitusti alas. 

Yritysten ja taloyhtiöiden tilit on suljettu ja maksamisen palvelut ovat päättyneet 30.6.2025. Yritysverkkopankki ja WS-kanavayhteydet on suljettu pysyvästi 10.8.2025. Lainat jatkuvat ennallaan.

Henkilöasiakkaiden tilit on suljettu ja maksamisen palvelut ovat päättyneet 31.3.2025. Henkilöasiakkaiden verkkopankki, pankkitunnukset ja Vahvista-sovellus on suljettu pysyvästi. 

Palvelemme olemassa olevien sopimusten puitteissa toistaiseksi.

Sähköiset lomakkeet


Kysymyksiä ja vastauksia palveluistamme

a laptop, a card and a cellphone

Onko sinulla kysyttävää palveluistamme? 

Katso, löytyisikö tältä sivulta vastaus kysymykseesi. 

Yritysasiakkaat

Asiakaspalvelu yritykset

Puh. 010 444 2800 (mpm/pvm)
ti-to klo 10:00-13:00 
yritysasiakkaat@handelsbanken.fi

Asiakaspalvelu taloyhtiöt

Puh: 010 444 2820 (mpm/pvm)
ti, to, pe klo 10:00-13:00

Varaudu puhelun aluksi tunnistautumaan verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Saldotodistus

Voitte tilata pankista saldotodistuksen ja siihen liittyvät raportit esimerkiksi yrityksen tilinpäätöstä varten.

Saldotodistus tilataan Yhteydenottolomakkeella Sähköiset lomakkeet -sivulta. Todistus on saatavissa suomeksi tai ruotsiksi.

Saldotodistuksesta veloitamme palvelumaksun
40,00 €.

Henkilöasiakkaat

Asiakaspalvelu

Puh. 010 444 2442 (mpm/pvm)
ma-pe klo 10:00-12:00

Varaudu puhelun aluksi tunnistautumaan verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.


Ikoni: asiakaspalvelija puhelimessa

Henkilöasiakas: näin tunnistaudut puhelimessa

Kun soitat Handelsbankenin asiakaspalveluun 010 444 2442, saat asiakaspalvelijalta kertakäyttöisen koodin. Toimi sen jälkeen näin:
  • Avaa Handelsbankenin verkkosivu osoitteessa handelsbanken.fi. Klikkaa oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -painiketta ja valitse "Tunnistautuminen".
  • Syötä saamasi koodi tyhjään kenttään ja klikkaa "Jatka". 
  • Tunnistaudu pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Voit tunnistautua muiden pankkien tunnuksilla.
  • Kun olet tunnistautunut, jatka asiointia puhelimessa.

Haluatko antaa palautetta?

Asiakaspalautteet ja -valitukset

Haluatko antaa palautetta palveluistamme tai valittaa jostakin?

Asiakaspalautteet ja -valitukset