Sähköiset lomakkeet

Kaikki toimeksiannot pyydämme lähettämään sähköisellä lomakkeella.

Henkilöasiakkaat, yritykset ja taloyhtiöt

Asiakaspalvelu yritysasiakkaat ja taloyhtiöt:
Puh. 010 444 2800 (mpm/pvm)
ti-to klo 10:00-12:00 
yrityskonttori@handelsbanken.fi
asoykonttori@handelsbanken.fi

Asiakaspalvelu henkilöasiakkaat:
puhelin 010 444 2442 (mpm/pvm)
ma-pe klo 10:00-12:00
henkiloasiakaskonttori@handelsbanken.fi

Sujuvan asioinnin varmistamiseksi varauduthan tunnistautumaan puhelun aikana toisen pankin pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Tunnistautuminen puhelun aikana:

Kun soitat Handelsbankenin asiakaspalveluun, saat asiakaspalvelijalta kertakäyttöisen koodin. Toimi sen jälkeen näin:

  • Avaa Handelsbankenin verkkosivu osoitteessa handelsbanken.fi. Klikkaa oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -painiketta ja valitse "Tunnistautuminen".
  • Syötä saamasi koodi tyhjään kenttään ja klikkaa "Jatka". 
  • Tunnistaudu pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Voit tunnistautua muiden pankkien tunnuksilla.
  • Kun olet tunnistautunut, jatka asiointia puhelimessa.

Handelsbanken lopettaa toimintansa Suomessa

Pääkonttorin aula

Handelsbanken-konserni vetäytyy Suomesta. Ajamme liiketoimintamme hallitusti alas. 

Yritysten ja taloyhtiöiden tilit on suljettu ja maksamisen palvelut ovat päättyneet 30.6.2025. Yritysverkkopankki ja WS-kanavayhteydet on suljettu pysyvästi 10.8.2025. Lainat jatkuvat ennallaan.

Henkilöasiakkaiden tilit on suljettu ja maksamisen palvelut ovat päättyneet 31.3.2025. Henkilöasiakkaiden verkkopankki, pankkitunnukset ja Vahvista-sovellus on suljettu pysyvästi. 

Palvelemme olemassa olevien sopimusten puitteissa toistaiseksi.

Kysymyksiä ja vastauksia palveluistamme

a laptop, a card and a cellphone

Onko sinulla kysyttävää palveluistamme? 

Katso, löytyisikö tältä sivulta vastaus kysymykseesi. 


Haluatko antaa palautetta?

Asiakaspalautteet ja -valitukset

Haluatko antaa palautetta palveluistamme tai valittaa jostakin?

Asiakaspalautteet ja -valitukset