1. Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Palvelemme sinua verkkopankissa, puhelimessa tai omassa konttorissasi.
Ikoni: isoja ja pieniä paikkanuolia.

Pankkikonttori

Meillä konttori on pankki

Konttori tuntee sinut ja paikkakuntasi. Konttorista saat neuvoja, jotka perustuvat aina sinun henkilökohtaisiin tarpeisiisi ja tavoitteisiisi, ja joiden tukena on vahva alueellinen asiantuntemus. Olemme mielellämme avuksi, jos haluat tulla asiakkaaksi.

Ota yhteyttä!

Viesti turvallisesti

Verkkopankin postilaatikossa voit lähettää suojattuja viestejä pankkiin. Ethän käytä tavallista sähköpostia pankkiasioiden hoitamiseen.

Kirjaudu verkkopankkiinAvautuu uuteen ikkunaan

Käteispalveluja

Osa konttoreistamme tarjoaa käteispalveluja.

Konttorit, joissa on käteispalveluja

Henkilöasiakkaat

Asiakaspalvelu

Puh. 010 444 2442
ma-pe klo 8:00 - 18:30
la klo 10:00 - 16:00

_ _ _

Puhelut asiakaspalveluun maksavat 0,084 euroa/min.

Saat henkilökohtaista ja joustavaa palvelua puhelimessa, jos tunnistaudut verkkopankkitunnuksilla. Pidä siis avainlukukortti lähettyvillä.

Asiakaspalvelu auttaa sinua mm. verkkopankin käytön ongelmissa, salasanan, tilin maksurajan ja muiden tilitietojen kanssa sekä arvopaperisalkun aktivoinnissa ja korttien nostorajoituksissa.

Aktiiviraha-kortin haltijat

Aktiivirahan asiakaspalveluAvautuu uuteen ikkunaan

Säästämisen ja sijoittamisen neuvontaa

Meiltä saat konkreettisia ja sinulle soveltuvia neuvoja säästämiseen ja sijoittamiseen. 

Sijoitusneuvonta Handelsbankenissa

Verkkotunnusten ja kortin sulkeminen (joka päivä, vuorokauden ympäri)

Kotimaassa
Puh. 020 333
Ulkomailla
Puh. +358 20 333
Tallenna numero puhelimeesi.

Korttireklamaatio

Voit tehdä reklamaation, jos korttilaskulla on tapahtumia, joita et tunnista tai veloituksessa on virheitä, mutta myös jos et ole saanut maksettua tuotetta tai palvelua.

Tässä on ohjeet, miten menetellä jos korona-epidemian takia matka tai tapahtuma on peruuntunut ja liput on maksettu luottokortilla.

Korttien reklamaatiot peruuntumisten takia

Jos et saa asiaa sovittua matkan- ja tapahtumajärjestejän kanssa, täytä reklamaatiolomake ja lähetä meille.

Korttireklamaatiolomake (pdf)


Yritysasiakkaat

Yrityksen maksuliikennepalvelut

Puh. 010 444 2545
ma-pe klo 8:00 - 17:00

Aktiivirahan kauppiaspalvelut

Kauppiaiden myynnintuki

puh. 010 444 2602
ma-pe klo 9:00-16:30
myynninrahoitus@handelsbanken.fi

Muut yhteydenottokanavat

Asiakaspalautteet ja -valitukset

Haluatko antaa palautetta palveluistamme tai valittaa jostakin?

Asiakaspalautteet ja -valitukset