customer service - Handelsbanken.secustomer service  - Handelsbanken.se

Ota yhteyttä

Pankkikonttori

Meillä konttori on pankki

Konttori tuntee sinut ja paikkakuntasi. Konttorista saat neuvoja, jotka perustuvat aina sinun henkilökohtaisiin tarpeisiisi ja tavoitteisiisi, ja joiden tukena on vahva alueellinen asiantuntemus. Olemme mielellämme avuksi, jos haluat tulla asiakkaaksi.

Käteispalveluja

Osa konttoreistamme tarjoaa käteispalveluja.

Konttorit, joissa on käteispalveluja

Viesti turvallisesti

Verkkopankin postilaatikossa voit lähettää suojattuja viestejä pankkiin. Ethän käytä tavallista sähköpostia pankkiasioiden hoitamiseen.

Kirjaudu verkkopankkiin Avautuu uuteen ikkunaan


Kysymyksiä ja vastauksia palveluistamme

en kvinna med en mobil i handen

Onko sinulla kysyttävää palveluistamme? 

Katso, löytyisikö tältä sivulta vastaus kysymykseesi. 

Täältä löydät usein kysytyt kysymykset esimerkiksi mobiilipankkiin ja Vahvista-sovellukseen liittyen.


Henkilöasiakas: näin tunnistaudut puhelimessa

Ikoni: asiakaspalvelija puhelimessa

Pankkiasioiden hoitaminen puhelimessa on nyt entistäkin turvallisempaa

Kun soitat Handelsbankenin asiakaspalveluun 010 444 2442, saat asiakaspalvelijalta kertakäyttöisen koodin. Toimi sen jälkeen näin:
  • Avaa Handelsbankenin verkkosivu osoitteessa handelsbanken.fi. Klikkaa oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -painiketta ja valitse "Tunnistautuminen". Voit myös siirtyä näkymälle Handelsbankenin mobiilipankkisovelluksen "Ota yhteyttä" -osiosta, kohdasta "Tunnistautuminen".
  • Syötä saamasi koodi tyhjään kenttään ja klikkaa "Jatka". 
  • Tunnistaudu pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Voit tunnistautua Handelsbankenin tai muiden pankkien tunnuksilla.
  • Kun olet tunnistautunut, jatka asiointia puhelimessa.

Palvelemme henkilöasiakkaita myös chatissa 

Saat henkilökohtaista palvelua myös chatissa. 

Myös chatissa voit tunnistautua vahvasti ja hoitaa pankkiasiat turvallisesti.

Asiakaspalvelija lähettää sinulle linkin tunnistautumispalveluun, jossa voit tunnistautua pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Palvelemme chatissa arkisin klo 10-13.


Henkilöasiakkaat

Asiakaspalvelu

Puh. 010 444 2442 (mpm/pvm)
ma-pe klo 8:00-17:00
_ _ _

Saat henkilökohtaista ja joustavaa palvelua puhelimessa, kun tunnistaudut kertakäyttöisellä koodilla ja pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Pidä siis pankkitunnukset lähettyvillä.

Asiakaspalvelu auttaa sinua mm. korttiin, verkkopankkiin, mobiilipankkiin ja Vahvista-sovellukseen liittyvissä asioissa.

Kortin sulkeminen

+358 9 4272 2772 (mpm/pvm)

joka päivä vuorokauden ympäri

Verkkotunnusten sulkeminen

+358 20 333 (mpm/pvm)

joka päivä vuorokauden ympäri

Ecster-asiakaspalvelu (ent. Aktiiviraha)

Korttireklamaatio

Voit tehdä reklamaation, jos korttilaskulla on tapahtumia, joita et tunnista tai veloituksessa on virheitä, mutta myös jos et ole saanut maksettua tuotetta tai palvelua.

Tässä on ohjeet, miten menetellä, jos koronaepidemian takia matka tai tapahtuma on peruuntunut ja liput on maksettu luottokortilla.

Korttien reklamaatiot peruuntumisten takia

Jos et saa asiaa sovittua matkan- tai tapahtumajärjestäjän kanssa, täytä reklamaatiolomake ja lähetä meille.

Säästämisen ja sijoittamisen neuvonta

Meiltä saat konkreettisia ja sinulle soveltuvia neuvoja säästämiseen ja sijoittamiseen. 

Sijoitusneuvonta Handelsbankenissa


Yritysasiakkaat

Yritysten maksuliikennepalvelut

Puh. 010 444 2545 (mpm/pvm)
ma-pe klo 8:00-17:00

GlobalOn-Line, yleistä tietoa yritysten tuotteista ja palveluista

Puh. 010 444 2545 (mpm/pvm)
ma-pe klo 9:00-16:00

Ecster-kauppiaspalvelut

Kauppiaiden myynnintuki
puh. 010 444 2602 (mpm/pvm)
ma-pe klo 9:00-16:30

Saldotodistus

Voitte tilata pankista saldotodistuksen ja siihen liittyvät raportit esimerkiksi yrityksen tilinpäätöstä varten.

Saldotodistus tilataan osoitteesta saldotodistus@handelsbanken.fi. Todistus on saatavissa suomeksi tai ruotsiksi.

Toimitamme saldotodistuksen seitsemän pankkipäivän kuluessa pyydetystä tilannepäivästä. Saldotodistuksesta veloitamme palvelumaksun 40,00 €.


Muut yhteydenottokanavat

Asiakaspalautteet ja -valitukset

Haluatko antaa palautetta palveluistamme tai valittaa jostakin?

Asiakaspalautteet ja -valitukset


-

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaa uutiskirjeet Kompassi ja Horisontti, niin saat ajankohtaista ja hyödyllistä asiaa talouden hoidosta ja varallisuuden kasvattamisesta suoraan sähköpostiisi.

Aamupalasta saat jokaisena pankkipäivänä lyhyen ja kattavan aamukatsauksen talouden ajankohtaisiin tapahtumiin.