1. Tietoa pankista
  2. /
  3. ResearchOn-Linen saavutettavuusseloste

ResearchOn-Line -palvelun saavutettavuusseloste

Suomen laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta velvoittaa pankin rakentamaan verkko- ja mobiilipalvelunsa niin, että mahdollisimman monet voivat käyttää niitä.

Saavutettavuusselosteissamme kerromme palveluidemme saavutettavuuden tasosta. Selosteissa viittaamme kansainväliseen WCAG 2.1 -savutettavuusstandardiin ja sen A- ja AA-tasojen saavutettavuusvaatimuksiin. A- ja AA-tasot ovat saavutettavuuslain vähimmäisvaatimukset.


Palvelun saavutettavuus

Ikoni: i-kirjain ympyrässä.

Saavutettavuusseloste on laadittu 29.12.2020.

ResearchOn-Line -palvelulle ei ole tehty saavutettavuusanalyysia. Sijoitusasiakkaiden ResearchOn-Line -palvelun saavutettavuustasoa ei ole sen takia selvitetty.

ResearchOn-Linen saavutettavuusanalyysia tullaan tekemään vuoden 2021 ensimmäisen kvartaalin aikana ja mahdollisia saavutettavuuspuutteita tullaan korjaamaan vuoden 2021 aikana.


Saavutettavuuspalaute

Mies, jolla on kuulokkeet, mikrofoni ja tietokone.

Jos haluat kommentoida palveluidemme saavutettavuutta, ole hyvä ja lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen saavutettavuuspalaute@handelsbanken.fi. Vastaamme 14 päivän sisällä.

Voit myös lähettää palautteesi täyttämällä saavutettavuuspalautteen lomakkeen.

Jos et ole tyytyväinen vastaukseemme, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoonAvautuu uuteen ikkunaan.

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
Puh. 0295 016 000 (vaihde)

Saavutettavuusvaatimukset.fi (Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivusto)Avautuu uuteen ikkunaan