1. Tietoa pankista
  2. /
  3. Tunnistuspalvelun saavutettavuusseloste

Tunnistuspalvelun saavutettavuusseloste

Suomen laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta velvoittaa pankkia rakentamaan verkko- ja mobiilipalveluitaan niin, että mahdollisimman monet voivat käyttää niitä.

Saavutettavuusselosteissamme kerromme palveluidemme saavutettavuuden tasosta. Selosteissa viittaamme kansainväliseen WCAG 2.1 -savutettavuusstandardiin ja sen A- ja AA-tasojen saavutettavuusvaatimuksiin. A- ja AA-tasot ovat saavutettavuuslain vähimmäisvaatimukset.


Saavutettavuusanalyysin tulos

Ikoni: i-kirjain ympyrässä.

Tämä seloste on laadittu 23.8.2020.

Tunnistuspalveluamme on kesällä 2020 päivitetty vastaamaan saavutettavuusvaatimuksia (WCAG 2.1.). Tunnistuspalvelu on tämän jälkeen saavutettava noudattaen WCAG 2.1 -standardin A- ja AA-tasoja.


Saavutettavuuspalaute

Mies, jolla on kuulokkeet, mikrofoni ja tietokone.

Jos haluat kommentoida palveluimme saavutettavuutta, pyydämme lähettämään sähköpostiviestin osoitteeseen saavutettavuuspalaute@handelsbanken.fiAvautuu uuteen ikkunaan. Vastaamme 14 päivän sisällä.

Voit myös lähettää palautteesi täyttämällä saavutettavuuspalalutteen lomakkeen.

Jos et ole tyytyväinen vastaukseemme, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoonAvautuu uuteen ikkunaan.

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
Puh. 0295 016 000 (vaihde)

Saavutettavuusvaatimukset.fi (Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivusto)Avautuu uuteen ikkunaan