Vahvista-sovelluksen saavutettavuusseloste

Suomen laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta velvoittaa pankin rakentamaan verkko- ja mobiilipalvelunsa niin, että mahdollisimman monet voivat käyttää niitä.

Saavutettavuusselosteissamme kerromme palveluidemme saavutettavuuden tasosta. Selosteissa viittaamme kansainväliseen WCAG 2.1 -savutettavuusstandardiin ja sen A- ja AA-tasojen saavutettavuusvaatimuksiin. A- ja AA-tasot ovat saavutettavuuslain vähimmäisvaatimukset.



  • iOS & Android:
    Vaakasuunta ei tuettu.
    1.3.4 Asento
    Jatka-painike käyttöönoton ensimmäisillä kolmella sivuilla ilmoittaa "ei käytössä".
    1.1.1 Ei-tekstuaalinen sisältö
    1.3.1 Informaatio ja suhteet
    4.1.2 Nimi, rooli, arvo
  • Android:
    Syöttökentissä "kirjautumissivu", "syötä turvaluku" ja "syötä vahvistuskoodi" numero luetaan vasta, kun käyttäjä painaa numeroa.
    1.1.1 Ei-tekstuaalinen sisältö
    1.3.1 Informaatio ja suhteet
    4.1.2 Nimi, rooli, arvo

Saavutettavuuspalaute

Mies, jolla on kuulokkeet, mikrofoni ja tietokone.

Jos haluat kommentoida palveluidemme saavutettavuutta, ole hyvä ja lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen saavutettavuuspalaute@handelsbanken.fi. Vastaamme 14 päivän sisällä.

Voit myös lähettää palautteesi täyttämällä saavutettavuuspalautteen lomakkeen.

Jos et ole tyytyväinen vastaukseemme, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon Avautuu uuteen ikkunaan.

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
Puh. 0295 016 000 (vaihde)

Saavutettavuusvaatimukset.fi (Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivusto) Avautuu uuteen ikkunaan