Kort
Kortreklamation
Frågor och svar om kort:
Återbetalning och fakturering av kredit
-
Om din kreditkortsskuld har överförts till Rocker, kontakta Rockers kundtjänst.
-
Om din kreditkortsskuld har överförts till Rocker, har du fått ny betalningsuppgifter av dem i deras faktura. Om din faktureringsdag har varit månadens 31 dag, har Rocker skickat den första fakturan 31.3.2025. Om din faktureringsdag har varit den 15 i månaden, har den första faktureringsdagen 15.4.2025.
Du har fått Rockers första faktura på papper. Om du använder OmaPosti, så kommer fakturan dit. Om du inte har fått fakturan, kontakta Rockers kundtjänst.
Försäkringarna
-
- Reseskyddet är i kraft 12 månader efter upphörandet av avtalet om minst 50 procent av de totala direkta resekostnaderna är betalda före resan med ditt kort under kortets giltighetstid.
Ditt kort innehåller ett försäkringspaket
Försäkringarna är 12 månader i kraft efter att kortet har spärrats, i enlighet med giltiga försäkringsvillkor. Notera, att Credit/Debit-kortets försäkrings är i kraft om du har gjort en betalning på kortets Credit-sida.
Anmäl en skada eller be om mer information
Kontakta försäkringsbolaget Zürich eller ring
+358 9 4241 4632
vardagar kl. 9:15-19:00
korttivakuutus@zurich.com