- Jos olet unohtanut salasanan, mutta tiedät, että verkkopankki ei ole lukkiutunut
Voit soittaa asiakaspalveluun. Asiakaspalvelussa salasana voidaan asettaa uudelleen, mikäli olet tunnistautunut. - Jos verkkopankkisi on lukkiutunut virheellisen salasanan takia, ja sinulla on avauspalvelu käytössä
Voit yrittää kirjautua verkkopankkiin ja avata lukkiutuneen sopimuksen avauspalvelun avulla. Avauspalvelu otetaan käyttöön verkkopankissa. - Jos verkkopankkisi on lukkiutunut virheellisen turvaluvun takia
Ole yhteydessä konttoriisi. Verkkopankkisopimuksen avaaminen vaatii konttorikäynnin. Muista ottaa passi tai henkilökortti mukaan (ajokortti ei kelpaa).
Asiakaspalvelu
Puh. 010 444 2442
ma-pe klo 8:00-18:30
la klo 10:00-16:00
0,084 euroa/min.
Pidä avainlukukortti lähettyvillä, että voit tunnistautua.