Unohtunut tai lukkiutunut salasana

Olen unohtanut salasanan tai se on lukkiutunut

  • Jos olet unohtanut salasanan, mutta tiedät, että verkkopankki ei ole lukkiutunut
    Voit soittaa asiakaspalveluun. Asiakaspalvelussa salasana voidaan asettaa uudelleen, mikäli olet tunnistautunut.
  • Jos verkkopankkisi on lukkiutunut virheellisen salasanan takia, ja sinulla on avauspalvelu käytössä
    Voit yrittää kirjautua verkkopankkiin ja avata lukkiutuneen sopimuksen avauspalvelun avulla. Avauspalvelu otetaan käyttöön verkkopankissa.
  • Jos verkkopankkisi on lukkiutunut virheellisen turvaluvun takia
    Ole yhteydessä konttoriisi. Verkkopankkisopimuksen avaaminen vaatii konttorikäynnin. Muista ottaa passi tai henkilökortti mukaan (ajokortti ei kelpaa).

Asiakaspalvelu

Puh. 010 444 2442

ma-pe klo 8:00-18:30
la klo 10:00-16:00

0,084 euroa/min.

Pidä avainlukukortti lähettyvillä, että voit tunnistautua.


Miten otan salasanan avauspalvelun käyttöön?

  1. Siirry verkkopankin nimivalikkoon, Omiin tietoihin.
  2. Tarkista, että puhelinumerosi on oikein.
  3. Avaa Lukkiutuneen sopimuksen avaus -linkki ja aktivoi.
  4. Palvelu on nyt käytössäsi.

Miten salasanan avauspalvelu toimii?

Kun salasana on mennyt lukkoon, verkkopankki tarjoaa avauspalvelun. Saat koodin tekstiviestinä.

Täytä seuraavat kentät:
  • henkilötunnus
  • verkkopankin käyttäjätunnus
  • tekstiviestillä tullut koodi
  • turvaluku avainatunnuskortilta

    Kun kirjaudut uudestaan verkkopankkiin, anna käyttäjätunnus ja avaintunnuskortin ensimmäinen turvaluku.
Nainen katsoo hymyillen läppäriä

Kun et ehdi konttoriin, varaa aika verkkotapaamiseen

Verkossa keskustelet yhteyshenkilösi kanssa kaikista säästämiseen ja sijoittamiseen liittyvistä asioista - olitpa sitten kotona, töissä tai matkalla.

Verkkotapaaminen