- Sovi tapaamisen ajankohta asiakasvastaavasi kanssa. Saat verkkopankkiisi vahvistusviestin sovitusta ajasta.
- Jos tapaaminen koskee säästämistä, päivitä sijoittajan profiilisi ennen tapaamista: kirjaudu verkkopankkiin ja siirry Säästä ja sijoita -sivulle, jonka Toiminnot-kohdassa on linkki profiiliisi.
- Valitse rauhallinen paikka tapaamisen ajaksi. Pidä puhelin lähettyvillä, soitamme sinulle tapaamisen alkaessa.
- Verkkopankissasi on tapaamiseen tarvittava Skype-linkki, jota klikkaamalla voit liittyä tapaamiseen ennen sen alkua.
- Sulje selain tapaamisen jälkeen.
- Henkilöasiakkaat /
- Mobiili- ja verkkopankki /
- Verkkopankki /
- Verkkotapaaminen
Verkkotapaaminen
Keskustele yhteyshenkilösi kanssa pankkiasioistasi ja taloudestasi – kotona, töissä tai matkalla.
Näin verkkotapaaminen toimii
Verkkotapaamisen tekniset edellytykset
- Osallistu verkkotapaamiseen verkko-yhteydellä (langallisella tai langattomalla yhteydellä).
- Verkkotapaamiseen voi osallistua Mac- ja Windows-koneilla, älypuhelimilla (iOS ja Android) ja tableteilla.
- Tarkista alta, soveltuuko selaimesi verkkotapaamiseen.
Verkkotapaamisen selainedellytykset
PC | |
Chrome |
Kolme uusinta versiota Kolme uusinta versiota Kolme uusinta versiota |
Mac OS | |
Chrome Firefox Safari |
Kolme uusinta versiota Kolme uusinta versiota Versio 10 ja uudemmat |
Verkkotapaaminen voi toimia muissakin uudemmissa selaimissa, jotka tukevat W3C-verkkostandardeja. Emme kuitenkaan voi taata käyttäjätukea näille selaimille.
Kysyttävää verkkotapaamisesta? Ota yhteyttä
Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 010 444 2442 (ma-pe klo 8:00-18:30, la klo 10:00-16:00), puhelun hinta on 0,084 euroa/min.
Private Banking -yhteyshenkilöt
Saat asiakastyytyväisyyskyselyn tapaamisen jälkeen
Verkkotapaamisen aikana tai sen päätteeksi yhteyshenkilösi kysyy, saako hän lähettää sinulle tekstiviestin tapaamisen jälkeen. Tekstiviestissä on linkki, jota klikkaamalla pääset kyselyyn.
Meille on tärkeä tietää, koitko tapaamisen hyödylliseksi ja saitko asiasi hoidettua. Parhaassa tapauksessa sait ehkä vastaukset niihinkin kysymyksiin, joita et edes osannut kysyä!
Vastaa siis kyselyyn ja kerro, miten onnistuimme ja missä meillä on parantamisen varaa.
Kyselyyn vastaaminen vie vain muutaman minuutin. Kiitos, että autat meitä kehittämään asiakaspalvelun laatua!