Verkkotapaaminen

Keskustele yhteyshenkilösi kanssa pankkiasioistasi ja taloudestasi – kotona, töissä tai matkalla.

Näin verkkotapaaminen toimii

Nainen iloisena näpyttelee tietokoneen näppäimistöä.
  1. Sovi tapaamisen ajankohta asiakasvastaavasi kanssa. Saat verkkopankkiisi vahvistusviestin sovitusta ajasta.
  2. Jos tapaaminen koskee säästämistä, päivitä sijoittajan profiilisi ennen tapaamista: kirjaudu verkkopankkiin ja siirry Säästä ja sijoita -sivulle, jonka Toiminnot-kohdassa on linkki profiiliisi. 
  3. Valitse rauhallinen paikka tapaamisen ajaksi. Pidä puhelin lähettyvillä, soitamme sinulle tapaamisen alkaessa.
  4. Verkkopankissasi on tapaamiseen tarvittava Skype-linkki, jota klikkaamalla voit liittyä tapaamiseen ennen sen alkua. 
  5. Sulje selain tapaamisen jälkeen.

Verkkotapaamisen tekniset edellytykset

  • Osallistu verkkotapaamiseen verkko-yhteydellä (langallisella tai langattomalla yhteydellä).
  • Verkkotapaamiseen voi osallistua Mac- ja Windows-koneilla, älypuhelimilla (iOS ja Android) ja tableteilla. 
  • Tarkista alta, soveltuuko selaimesi verkkotapaamiseen.

Verkkotapaamisen selainedellytykset

PC

Chrome
Firefox 
Edge

Kolme uusinta versiota
Kolme uusinta versiota
Kolme uusinta versiota
Mac OS
Chrome
Firefox
Safari
Kolme uusinta versiota
Kolme uusinta versiota
Versio 10 ja uudemmat
Verkkotapaaminen voi toimia muissakin uudemmissa selaimissa, jotka tukevat W3C-verkkostandardeja. Emme kuitenkaan voi taata käyttäjätukea näille selaimille.

Kysyttävää verkkotapaamisesta? Ota yhteyttä

Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 010 444 2442 (ma-pe klo 8:00-18:30, la klo 10:00-16:00), puhelun hinta on 0,084 euroa/min.

Konttoreiden yhteystiedot
Private Banking -yhteyshenkilöt

Ikoni: Näyttö ja soiva puhelin.

Saat asiakastyytyväisyyskyselyn tapaamisen jälkeen

Verkkotapaamisen aikana tai sen päätteeksi yhteyshenkilösi kysyy, saako hän lähettää sinulle tekstiviestin tapaamisen jälkeen. Tekstiviestissä on linkki, jota klikkaamalla pääset kyselyyn.

Meille on tärkeä tietää, koitko tapaamisen hyödylliseksi ja saitko asiasi hoidettua. Parhaassa tapauksessa sait ehkä vastaukset niihinkin kysymyksiin, joita et edes osannut kysyä!

Vastaa siis kyselyyn ja kerro, miten onnistuimme ja missä meillä on parantamisen varaa.

Kyselyyn vastaaminen vie vain muutaman minuutin. Kiitos, että autat meitä kehittämään asiakaspalvelun laatua! 

Nainen katsoo hymyillen läppäriä

Kun et ehdi konttoriin, varaa aika verkkotapaamiseen

Verkossa keskustelet yhteyshenkilösi kanssa kaikista säästämiseen ja sijoittamiseen liittyvistä asioista - olitpa sitten kotona, töissä tai matkalla.

Verkkotapaaminen