Korttireklamaatio

Mies täyttää lomaketta.

Voit tehdä reklamaation kortinmyöntäjälle, jos

  • huomaat laskullasi tapahtumia, joita et ole itse tehnyt
  • et ole vastaanottanut tuotteita
  • et ole saanut veloittajan lupaamaa hyvitystä
  • veloittaja on mennyt konkurssiin tai
  • veloituksen suuruuteen liittyy muuta epäselvää.

Koronaepidemian aiheuttamat peruutukset ja reklamaatiot

Tee korttireklamaatio vasta, kun olet ollut yhteydessä matkan tai tapahtuman järjestäjään ja yrittänyt sopia korvauksesta tai esimerkiksi matkan siirrosta.

Tee näin

Täytä oikaisupyyntölomake huolellisesti, tulosta ja allekirjoita se. Muista liittää kaikki oikaisupyynnössä pyydetyt liitteet ja lähetä se osoitteella:

Handelsbanken Rahoitus/Oikaisupyynnöt
PL 537
00101 Helsinki

tai sähköpostitse
fraud.finland@handelsbanken.fi

Puutteellisia oikaisupyyntöjä emme voi käsitellä ja ne palautetaan asiakkaalle täydennettäviksi.

Korttimaksun oikaisupyyntö (pdf)

Asiakaspalvelu

Jos tarvitset apua tai lisätietoja lomakkeen täyttämisessä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme

puh. 010 444 2442
ma-pe 8:00 - 18:30 ja la 10:00 - 16:00

Puhelun hinta 0,084 euroa/min.