Korttireklamaatio

Mies täyttää lomaketta.

Voit tehdä reklamaation kortinmyöntäjälle, jos

  • huomaat laskullasi tapahtumia, joita et ole itse tehnyt
  • et ole vastaanottanut tuotteita
  • et ole saanut veloittajan lupaamaa hyvitystä
  • veloittaja on mennyt konkurssiin tai
  • veloituksen suuruuteen liittyy muuta epäselvää.

Koronaepidemian aiheuttamat peruutukset ja reklamaatiot

Tee korttireklamaatio vasta, kun olet ollut yhteydessä matkan tai tapahtuman järjestäjään ja yrittänyt sopia korvauksesta tai esimerkiksi matkan siirrosta.

Tee näin

Lataa oikaisupyyntölomake omalle koneellesi ja täytä se huolellisesti. Tallenna lomake ja lähetä se verkkopankkiviestin liitteenä. Muista liittää mukaan myös muut oikaisupyynnössä pyydetyt liitteet. 

Otamme sinuun yhteyttä, kun olemme vastaanottaneet lomakkeen. 

Voit lähettää lomakkeen myös postitse tai sähköpostin liitteenä, jos sinulla ei ole verkkopankkia käytössäsi, Tällöin lomake on tulostettava ja allekirjoitettava. 

Lähetä lomake osoitteeseen

Handelsbanken / Reklamaatiot
PL 537
00101 Helsinki

tai:
fraud.finland@handelsbanken.fi

Korttimaksun oikaisupyyntö (pdf)

Asiakaspalvelu

Jos tarvitset apua tai lisätietoja lomakkeen täyttämisessä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme

puh. 010 444 2442
ma-pe 8:00 - 18:30 ja la 10:00 - 16:00

Puhelun hinta 0,084 euroa/min.