Mies istuu rantakalliolla miettivän näköisenä.Mies istuu rantakalliolla miettivän näköisenä.

Handelsbanken lopettaa toimintansa Suomessa

Henkilöasiakkaat

Palvelumme päättyvät

Pääkonttorin aula ja seinällä Handelsbanken-logo

Tilit on suljettu ja maksamisen palvelut ovat päättyneet. Hoidamme pankkiin toistaiseksi jääneiden henkilöasiakkaiden pankkiasiat keskitetysti. Voit asioida kanssamme puhelimitse tai tehdä toimeksiantopyynnön sähköisten lomakkeiden kautta.

Asiakaspalvelu henkilöasiakkaat:
puhelin 010 444 2442 (mpm/pvm)
ma-pe klo 10:00-12:00
henkiloasiakas@handelsbanken.fi

Sujuvan asioinnin varmistamiseksi varauduthan tunnistautumaan puhelun aikana toisen pankin pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Tunnistautuminen puhelun aikana

Kun soitat Handelsbankenin asiakaspalveluun, saat asiakaspalvelijalta kertakäyttöisen koodin. Toimi sen jälkeen näin:

  • Avaa Handelsbankenin verkkosivu osoitteessa handelsbanken.fi. Klikkaa oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -painiketta ja valitse "Tunnistautuminen".
  • Syötä saamasi koodi tyhjään kenttään ja klikkaa "Jatka". 
  • Tunnistaudu pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Voit tunnistautua muiden pankkien tunnuksilla.
  • Kun olet tunnistautunut, jatka asiointia puhelimessa.

Varojen siirto henkilöasiakkaan lopetetulta tililtä

Oheisella lomakkeella voit pyytää lopetetun tilin varojen siirtoa ilmoittamallesi tilille.

Jos tilinomistajia on useita, kaikkien tilinomistajien on allekirjoitettava lomake. Voit kutsua muut tilinomistajat allekirjoittamaan lomakkeen ilmoittamalla näiden yhteystiedot lomakkeella. 

Palvelumme ovat päättyneet

Tilit on suljettu ja maksamisen palvelut ovat päättyneet

Henkilöasiakkaiden tilit on suljettu ja maksamisen palvelut päättyneet 31.3.2025. Verkkopankki, pankkitunnukset ja Vahvista-sovellus on suljettu pysyvästi.

Korttisopimukset on irtisanottu ja kortit on suljettu. 

Lue lisää:

Yhteydenottolomake

Tällä lomakkeella voit ottaa yhteyttä Handelsbankeniin hoitaaksesi omia tai edustamasi henkilön pankkiasioita. 

Täytä tiedot lomakkeelle, kerro mitä asiasi koskee ja liitä tarvittaessa mukaan asiakirjoja.

Lomake allekirjoitetaan lopuksi sähköisesti. Palveluun voi tunnistautua vahvasti muiden pankkien verkkopankkitunnuksilla.

Lomakkeissa hyödynnetään VismaSignin tarjoamaa palvelua. Tutustu VismaSignin tietosuojaselosteeseen.

Lisätietoja

Alla olevista linkeistä löydät lisää tietoa mm. kuolinpesän pankkiasioista ja pääset täyttämään sähköisiä lomakkeita.

Kysymyksiä ja vastauksia palveluistamme

a laptop, a card and a cellphone

Onko sinulla kysyttävää palveluistamme? 

Katso, löytyisikö tältä sivulta vastaus kysymykseesi.