1. Yritysasiakkaat
Ikoni: Varas kasvomaskissa.

Verkkohuijauksia liikkeellä – älä kirjaudu verkkopankkiin hakukoneen kautta

Kun kirjaudut verkkopankkiin, kirjoita osoite selaimen osoitekenttään. Älä käytä kirjautumiseen hakukonetta (esim. Google, Bing), sillä liikkeellä on aidon näköisiä huijaussivuja eri pankkien nimissä.

Liikkeellä on myös huijaussähköpostiviestejä. Huijausviestien ja -sivujen tarkoituksena on saada henkilö siirtymään sivustolle, joka on Handelsbankenin verkkosivujen näköinen. 

Handelsbanken ei milloinkaan lähetä sähköpostia, jossa asiakasta pyydetään vahvistamaan henkilöllisyytensä pankkitunnuksilla tai antamaan korttitiedot. Handelsbanken ei myöskään soita asiakkaalle ja pyydä häntä antamaan verkkopankin salasanoja puhelimessa.

Palvelemme verkkotapaamisissa ja ajanvarauksella

Hymyilevä nainen farkkupaidassa

Elämme toiveikasta aikaa koronapandemian suhteen. Haluamme kuitenkin varmistaa edelleen asiakkaidemme ja henkilökuntamme ehdottoman turvallisuuden.

Siksi toimipisteemme palvelevat asiakkaita pääosin verkkotapaamisissa ja ajanvarauksella. Voit myös ottaa yhteyttä verkkopankin viestitoiminnon kautta tai puhelimitse.

Mikäli asiasi vaatii henkilökohtaista tapaamista konttorissa, varaathan ajan etukäteen.


Ikon dator och mobil

Ajankohtaista

Tekstiviestivahvistuksen käyttö laajenee

Saat jatkossa tekstiviestinä numerokoodin, kun aktivoit Vahvista-sovelluksen. Tekstiviestivahvistus tarvitaan myös yritysverkkopankkiin kirjautumiseen ja maksujen vahvistukseen, kun käytössä on paperinen avaintunnuskortti. 

Rekisteröi verkkopankissa puhelinnumero, johon tekstiviestin saa lähettää!

Lisävahvistus yritysverkkopankissa
Vahvista-sovellus

Miksi Handelsbanken

Mitä Handelsbanken tarjoaa yrityksellesi?

Vaikka on kyse yrityksen pankkipalveluista, palvelu voi olla henkilökohtaista. Handelsbankenissa yrityksesi saa oman yhteyshenkilön, johon voit olla yhteydessä yrityksen kaikissa pankkiasioissa.

Ota yhteyttä konttoriin ja sovi tapaaminen. Saat yhteyshenkilön, jonka kanssa voit keskustella yrityksesi pankkitarpeista.

Hae konttori

Monta syytä tyytyväisyyteen

Handelsbanken menestyi vuoden 2020 asiakastyytyväisyystutkimuksessa. Family Office -konsepti lisäsi asiakkaiden tyytyväisyyttä.

EPSI Rating 2020Avautuu uuteen ikkunaan
Family Office