1. Yritysasiakkaat

Koronaepidemian aikaiset palvelut

Koronaepidemian takia kaikki Handelsbankenin konttorit palvelevat toistaiseksi vain ajanvarauksella (myös käteispalvelut). Otathan yhteyttä puhelimitse tai verkkopankin kautta, jos sinulla on kysyttävää tai mietit omaa taloudellista tilannettasi. Neuvotteluita voi käydä esimerkiksi verkkotapaamisena.

Konttoreiden asiakaspalvelussa ruuhkaa

Konttoreiden asiakaspalvelussa on ruuhkaa. Pahoittelemme tavallista pidempiä vastausaikoja! Teemme kaikkemme, jotta voisimme palvella sinua mahdollisimman hyvin.

Ethän lähetä samasta aiheesta useaa viestiä - vastaamme kyllä. 

Lyhennysvapaata

Koronaepidemian vuoksi voit hakea lyhennysvapaata lainallesi 3-9 kk. Avaa lainasi verkkopankissa ja valitse haluamasi muutos. Poikkeustilanteen takia käsittely konttoreissamme on ruuhkautunut ja käsittely voi viedä 4-7 arkipäivää.

Verkkotapaaminen henkilöasiakkaille - hoida pankkiasiat ilman tartuntariskiä

Fyysisten kontaktien välttäminen on nyt tärkeätä. Verkkotapaamisessa voit keskustella kaikista pankkiasioistasi turvallisesti ja sopia palveluista ja ehdoista.  

Osallistut verkkotapaamiseen verkkopankin kautta, joten yhteys on suojattu. Tapaamisen jälkeen voit allekirjoittaa sopimukset niin ikään verkkopankissa.

Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi ja sovi verkkotapaaminen.

VerkkotapaaminenAvautuu uuteen ikkunaan

Luottokorttien reklamaatiot ja vakuutukset

Koronavirukseen liittyvät huijausviestit

Liikkeellä on aidon näköisiä huijaussähköposteja, joissa rikolliset tahot kalastelevat käyttäjätietoja viranomaisten tai terveysjärjestöjen nimissä ja pyrkivät tartuttamaan haittaohjelmia käyttäjän koneelle.

Sijoittajille ja taloudesta kiinnostuneille

Monen säästäjän ja sijoittajan tekisi mieli vain myydä kaikki, jotta pelastaisi sen, minkä voi. Tässä on sijoitusjohtajamme Timo Teivaanmäen vastaus huolestuneille:

Sijoitukset koronan kourissa

Lue ekonomistien tuoreet Twitter-kommentit talouden kehityksestä koronaepidemian aikana. Joka arkiaamu ilmestyvä Aamupala-talouskatsaus ja maanantaisin ilmestyvä Markkinakatsaus kommentoivat molemmat koronaviruksen vaikutusta talouteen.

Tiistai 24.3. Aamupala: Yleisimpiä kysymyksiä koronaviruksen talousvaikutuksista (osa 1)Avautuu uuteen ikkunaan
Keskiviikko 25.3. Aamupala: Yleisimpiä kysymyksiä koronaviruksen talousvaikutuksista (osa2)Avautuu uuteen ikkunaan
Torstaina 26.3. Aamupala: Lisää pohdintaa koronapandemian talousvaikutuksistaAvautuu uuteen ikkunaan


Miksi Handelsbanken

Mitä Handelsbanken tarjoaa yrityksellesi?

Vaikka on kyse yrityksen pankkipalveluista, palvelu voi olla henkilökohtaista. Handelsbankenissa yrityksesi saa oman yhteyshenkilön, johon voit olla yhteydessä yrityksen kaikissa pankkiasioissa.

Ota yhteyttä konttoriin ja sovi tapaaminen, niin saat yhteyshenkilön, jonka kanssa voit keskustella yrityksesi pankkitarpeista.


Family Office -palvelut sinulle, yrityksellesi ja perheellesi

Mies sinisissä vaatteissa istuu kannettava sylissä.

Kaikki pankkipalvelut oman yhteyshenkilösi kautta

Yhteyshenkilösi kartoittaa kanssasi kokonaistilanteesi ja auttaa toteuttamaan sinulle parhaat ratkaisut. Tavoitat yhteyshenkilösi suoralla puhelinnumerolla tai voit sopia tapaamisen konttoriin.

Family Office

Handelsbankenilla tyytyväisimmät yritysasiakkaat

Myös vuoden 2019 EPSI-asiakastyytyväisyyden mittauksessa Handelsbankenilla on tyytyväisimmät yritysasiakkaat.