1. Yritysasiakkaat
Ikon dator och mobil

Ajankohtaista

Palvelumme jatkuvat ennallaan

Handelsbanken käynnisti 19.10. prosessin Suomen liiketoimintojen myymiseksi.  

Handelsbankenin liiketoiminta Suomessa jatkuu toistaiseksi normaalisti. Liiketoimintojen myynnin käynnistyminen ei vaikuta asiakkaisiin, vaan huolehdimme asiantuntevasta palvelusta ja erinomaisesta saavutettavuudesta koko prosessin ajan.

Mitkä ovat vaikutukset asiakkaisiin?
Lue lehdistötiedotteemmeAvautuu uuteen ikkunaan

Tekstiviestivahvistuksen käyttö laajenee

Saat jatkossa tekstiviestinä numerokoodin, kun aktivoit Vahvista-sovelluksen. Tekstiviestivahvistus tarvitaan myös yritysverkkopankkiin kirjautumiseen ja maksujen vahvistukseen, kun käytössä on paperinen avaintunnuskortti. 

Rekisteröi verkkopankissa puhelinnumero, johon tekstiviestin saa lähettää!

Lisävahvistus yritysverkkopankissa
Vahvista-sovellus

Miksi Handelsbanken

Mitä Handelsbanken tarjoaa yrityksellesi?

Vaikka on kyse yrityksen pankkipalveluista, palvelu voi olla henkilökohtaista. Handelsbankenissa yrityksesi saa oman yhteyshenkilön, johon voit olla yhteydessä yrityksen kaikissa pankkiasioissa.

Ota yhteyttä konttoriin ja sovi tapaaminen. Saat yhteyshenkilön, jonka kanssa voit keskustella yrityksesi pankkitarpeista.

Yritysasiakkaana Handelsbankenissa

Monta syytä tyytyväisyyteen

Handelsbanken menestyi vuoden 2020 asiakastyytyväisyystutkimuksessa. Family Office -konsepti lisäsi asiakkaiden tyytyväisyyttä.

EPSI Rating 2020Avautuu uuteen ikkunaan
Family Office