1. Privat
  2. /
  3. Mobil- och nätbanken
  4. /
  5. Mobilbanken
  6. /
  7. Nya funktioner i mobilbanken

Nytt i mobilbanken

Egen startsida och ny navigering

Mobilappens nya startsida med kundens val av konton och kort som visas.

Enklare att använda

  • Egna inställningar på startsidan, så den visar de konton och kort du valt
  • Påminnelseruta 
  • Genvägar enligt eget val

Ny navigering

Den nya navigeringen finns i nedre kanten på sidan. I navigeringen finns länkar till tjänsterna och till huvudnavigeringen. Den nya navigeringen gör det lättare att navigera mellan de olika tjänsterna.

Hur gör man?

  1. Kontrollera att du har den senaste versionen av appen. 
    Uppdatering av mobilbankens app
  2. När du loggar in till appen ser du en standardversion av startsidan. I navigeringen nere på sidan kan du ställa in det du vill se på startsidan. Du kan välja vilka konton och kort som visas. I samband med dem visas saldo och outnyttjad limit.
  3. Det finns säkert saker du ofta gör i mobilbanken. Du kan ha genvägar (knappar) till dem på din startsida.
  4. Uppe på startsidan finns också en påminnelseruta. Där ser du dina olästa meddelanden, obekräftade fakturor och avvisade betalningar.

Kundtjänsten hjälper dig om du har frågor om det som är nytt   

Vår kundtjänst svarar på dina frågor på numret 010 444 2442, må-fr kl. 8:00-18:30 och lö kl. 10:00-16:00. Samtalen kostar 0,084 euro/min.

Ha nyckelkodskortet till nätbanken till hands, så kan kundtjänsten identifiera dig och du får personlig hjälp.   

Spärr av bankkoder och kort (24 h)

Ring numret +358 20 333.