1. Privat
  2. /
  3. Mobil- och nätbanken
  4. /
  5. Nätbanken
  6. /
  7. Digitalt möte

Digitalt möte

Under det digitala mötet kan du prata med din kontaktperson om alla frågor som rör dina banktjänster, oavsett om du är hemma, på jobbet eller på resa.
en kvinna som ler och ser på en laptop

Så fungerar det digitala mötet

  1. Kom överens om tidpunkten med din kundansvariga. Du får en bekräftelse i nätbanken.
  2. Om mötet gäller ditt sparande, uppdatera din placerarprofil i nätbanken före mötet (länken finns till höger på sidan Spara och placera).
  3. Välj en lugn plats.
  4. Länken till mötet finns i nätbanken. Gå till mötet med hjälp av länken lite innan avtalad tid.
  5. Med länken får du anvisningar för det digitala mötet.
  6. Stäng webbläsaren efteråt.


Ikon: Bildskärm och en ringande telefon.

Du får en kundnöjdhetsförfrågan efter mötet

Under det digitala mötet eller som avslutning på det, så frågar din kontaktperson, om hen får skicka dig ett sms efter mötet. I smset finns det en länk, som leder till en förfrågan.

Det är viktigt för oss att få veta, om du tyckte att mötet var till nytta och om du fick ditt ärende uträttat. I bästa fall fick du kanske till och med svar på frågor som du inte hade ställt!

Svara alltså på förfrågan, så får vi höra hur vi lyckades och vad vi måste bli bättre på.

Det tar bara några minuter att svara på frågorna. Tack för att du hjälper oss att förbättra vår service! 

En kvinna tittar leende på den bärbara datorns bildskärm

Det digitala mötet när du inte har tid

Under det digitala mötet kan du prata med din kontaktperson om alla frågor kring sparande och placering oavsett om du är hemma, på jobbet eller på resa.

Digitalt möte