Digitalt möte

Under det digitala mötet kan du prata med din kontaktperson om alla frågor som rör dina banktjänster, oavsett om du är hemma, på jobbet eller på resa.

Så fungerar det digitala mötet

En kvinna som ser glad ut sitter framför en datorskärm.
  1. Kom överens om tidpunkten med din kundansvariga. Du får en bekräftelse i nätbanken.
  2. Om mötet gäller ditt sparande, uppdatera din placerarprofil i nätbanken före mötet (länken finns till höger på sidan Spara och placera).
  3. Välj en lugn plats.
  4. Länken till mötet finns i nätbanken. Gå till mötet med hjälp av länken lite innan avtalad tid.
  5. Med länken får du anvisningar för det digitala mötet.
  6. Stäng webbläsaren efteråt.

Förutsättningarna för det digitala mötet

De tekniska förutsättningarna för det digitala mötet

  • Delta i mötet med wifi/nätförbindelse.
  • Du kan delta i ett digitalt möte med antingen en pc eller en Mac-dator,, en smarttelefon (iOS och Android) eller en surfplatta.
  • Kolla om din webbläsare stöder ett digitalt möte .

Vilka webbläsare klarar av ett digitalt möte?

PC

Chrome
Firefox
Edge
Internet Explorer

Tre senaste versionerna
Tre senaste versionerna
Tre senaste versionerna
De tre senaste versionerna
Mac OS
Chrome
Firefox
Safari
Tre senaste versionerna
Tre senaste versionerna
Version 10 och senare
Det digitala mötet kan också fungera i nyare webbläsare som stöder nätstandarden W3C. Vi kan ändå inte garantera användarstöd för dem.

Har du frågor om det digitala mötet? Kontakta oss

Vår kundtjänst betjänar dig på numret 010 444 2442 (lna/msa) må–fr kl. 8:00–17:00.

Läs mer

En kvinna tittar leende på den bärbara datorns bildskärm

Det digitala mötet när du inte har tid

Under det digitala mötet kan du prata med din kontaktperson om alla frågor kring sparande och placering oavsett om du är hemma, på jobbet eller på resa.

Digitalt möte