- Om du har glömt lösenordet men vet att bankkoderna inte har låst sig
Ring kundtjänsten. Kundtjänsten kan ge dig ett nytt lösenord om du har identifierat dig. - Om bankkoderna har låst sig på grund av fel lösenord och du har tagit i bruk öppningstjänsten
Du kan försöka logga in i nätbanken och öppna de låsta bankkoderna med öppningstjänsten, om du tagit tjänsten i bruk. Öppningstjänsten tar du i bruk i nätbanken. - Om bankkoderna har låst sig på grund av fel säkerhetstal
Kontakta ditt kontor. Att öppna ett nätbanksavtal kräver besök på kontoret. Ta med dig pass eller identitetskort (körkort godkänns inte).
Kundtjänsten
Tfn 010 444 2442
må-fr kl. 8:00-18:30
lö kl. 10:00-16:00
0,084 euro/min.
Ha nyckelkodskortet till hands, så att du kan identifiera dig.